Konkurs PKO Banku Polskiego #EksperymentIKO trwa! – do wygrania nawet 1000 złotych

Konkurs promujący płatności zbliżeniowe w aplikacji IKO powstał dzięki współpracy PKO Banku Polskiego oraz Mastercard. Ambasadorką kampanii została youtuberka Huyen Pham z Emce Kwadrat.

 

 

Akcja potrwa do 14 października. Kierowana jest do młodych ludzi w wieku 18-26 lat, którzy zawalczą o atrakcyjne nagrody – nawet 1000 złotych.

Kampanii towarzyszą materiały video, które promują konkurs:

 

Jak wziąć udział w konkursie?

  • do 14.10.2017 należy odpowiedzieć na pytanie dostępne w formularzu konkursowym na stronie:  https://bankomania.pkobp.pl/eksperymentiko/ 
  • do 20.10.2017 należy dokonać płatności  kartą Mastercard za minimum 10 zł

Czy uczestnicy #eksperymentIKO, mając do dyspozycji dodatkowy 1000 złotych, będą chcieli spełnić marzenie własne czy kogoś bliskiego…?

 

Do wygrania aż 115 nagród:

Jeśli klient dokona płatności zbliżeniowej za pomocą aplikacji IKO i podpiętej do niej wirtualnej karty Mastercard (HCE), może powalczyć o jedną z głównych nagród pieniężnych: 5 x 1000 złotych oraz 10 x 500 złotych.

Jeśli zapłaci klasyczną kartą Mastercard, może wziąć udział w walce o bony do Intersport o wartości 200 złotych! Nagrodzimy w ten sposób 100 osób

 

Kto może wziąć udział w konkursie?

Konkurs kierowany jest zarówno do obecnych klientów banku, jak i do osób, które otworzą PKO Konto dla Młodych w trakcie trwania konkursu i spełnią pozostałe wymogi regulaminu.

PKO Konto dla Młodych to:
–  0 zł za prowadzenie konta bez żadnych warunków
–  0 zł za wypłaty kartą ze wszystkich bankomatów w Polsce i na świecie

PKO Konto dla Młodych można otworzyć online korzystając ze strony: https://www.pkobp.pl/klienci-indywidu…>

Źródło: PKO Bank Polski

Nowa strona internetowa Banków Spółdzielczych z Grupy SGB

3 października br. ruszyła nowa odsłona strony internetowej Spółdzielczej Grupy Bankowej, zrzeszającej 200 Banków Spółdzielczych. Witryna dostępna jest pod dotychczasowym adresem – sgb.pl.

 

 

Nowy serwis zrzeszeniowy pełni przede wszystkim rolę informacyjną, pozwala zapoznać się z bieżącą ofertą promocyjną dostępną w zrzeszonych Bankach Spółdzielczych, a także umożliwia łatwe zlokalizowanie bankomatów i placówek bankowych.


Zastosowanie przyjaznej nawigacji znacznie ułatwia wyszukiwanie informacji,
a układ prezentowanych treści jest bardziej logiczny i intuicyjny. Ponadto dzięki wykorzystaniu techniki RWD (Responsive Web Design) strona dostosowuje się automatycznie do rozmiaru okna przeglądarki również na urządzeniach mobilnych, takich jak tablet czy smartfon. Wprowadzone zmiany graficzne i aktualizacja treści sprawiły, że strona jest nowoczesna i przyjazna dla użytkowników.

 

W ramach projektu przygotowane zostały również trzy szablony stron do wykorzystania przez zrzeszone Banki Spółdzielcze. Dzięki temu każdy z nich może w krótkim czasie wdrożyć nową witrynę, spełniającą najnowsze trendy serwisów internetowych, zachowując jednocześnie spójną identyfikację wizualną Grupy. Z szablonów stron przygotowanych w ramach projektu skorzystało już 7 Banków Spółdzielczych, a 6 kolejnych jest w trakcie wdrożenia.

 

Przed wdrożeniem projekty serwisów zostały poddane badaniu użyteczności (User Experience), tak aby spełniać wszelkie standardy i zapewniać funkcjonalności, których oczekują użytkownicy stron internetowych – klienci zrzeszonych Banków Spółdzielczych.

Idea Bank uruchomia kantor internetowy

Idea Bank udostępnił w systemie bankowości internetowej Idea Cloud kantor walutowy. Z elektronicznej wymiany walut mogą korzystać zarówno przedsiębiorcy, jak też klienci detaliczni.

 

W bankowości Idea Cloud pojawiła się nowa zakładka – „Kantor”. Jest rozwinięcie powoduje automatyczne przejście do platformy elektronicznej wymiany walut. Na platformie kwotowane są: euro, dolar, frank szwajcarski, funt brytyjski, korona norweska, korona czeska, korona duńska, lej rumuński oraz jen. Wraz z kursami krzyżowymi, kwotowane są sumie 24 pary walutowe.

 

 

Żeby dokonać transakcji wymiany, należy wybrać parę walutową, rodzaj transakcji (kupno/sprzedaż), wpisać kwotę i zatwierdzić wybór. W przypadku podstawowych walut, czyli EUR, USD, CHF i GBP minimalna wartość transakcji dla przedsiębiorcy wynosi 250 jednostek danej waluty, a maksymalna – 100 tys. jednostek. Dla klientów detalicznych jest to odpowiednio: 125 jednostek i 50 tys. jednostek.

 

– Nasze kwotowania są bardzo zbliżone do aktualnego kursu na rynku międzybankowym, a prezentowane spready minimalne – zapewnia Monika Chwiedziewicz, dyrektor zarządzająca, odpowiedzialna m.in. za rozwój bankowości transakcyjnej

 

Prowadzenie kont walutowych w poszczególnych walutach, których posiadanie jest niezbędne do zawierania transakcji nie wiąże się z dodatkowymi kosztami. Idea Bank nie pobiera również od użytkowników Kantora opłat za dwa przelewy walutowe miesięcznie.

 

Żeby aktywować usługę „Kantor walutowy” należy podpisać umowę w bankowości Idea Cloud. Zatwierdzenie regulaminu oraz umowy następuje po podaniu kodu sms. Osoby, które do tej pory nie były klientami Idea Banku, a chciałby skorzystać z usługi, muszą najpierw otworzyć rachunek w Idea Cloud.

 

WB/PRNews.pl/Idea Bank

Źródło: Idea Bank

Karta Wielowalutowa dla firm w ING

ING wprowadził do oferty dla większych firm nowe rozwiązanie płatnicze. Teraz klienci korporacyjni mogą płacić jedną kartą – bezpośrednio z rachunków walutowych, bez przewalutowań.


 

Klienci korporacyjni mają teraz dostęp do wielu walut dzięki jednej karcie Mastercard. Wystarczy powiązać rachunki walutowe do karty w euro aby płacić bez przewalutowań za granicą i w internecie. Dostępne waluty to: EUR, USD, GBP, HUF, SEK, CZK.

 

System automatycznie rozpoznaję walutę transakcji i pobiera środki z odpowiedniego rachunku. Jeśli rachunek w danej walucie nie jest podpięty albo nie ma nim odpowiedniej ilości środków – płatność zostaje rozliczona w euro.

 

Korzyści dla klienta

  • dostęp do środków zgromadzonych na walutowych rachunkach firmowych przez całą dobę;
  • możliwość dokonywania transakcji bezgotówkowych za towary i usługi w walucie lokalnej;
  • możliwość dokonywania transakcji internetowych z zabezpieczeniem 3D Secure;
  • szybki dostęp do gotówki poprzez sieć bankomatów na całym świecie;
  • płatności zbliżeniowe;
  • wypłaty cashback w kraju i za granicą;
  • regularny monitoring wydatków poprzez ING CardsOnline.

Opłaty

  • jednorazowa za wydanie i odnowienie karty – 10 zł;
  • miesięczna opłata za użytkowanie karty – 5 zł;
  • prowizja od wypłat gotówkowych z bankomatów obcych – 3% (prowizja pobierana z konta, z którego nastąpiła wypłata).

Kartę można zamówić w systemie bankowości internetowej dla firm – ING Business. Warunkiem wydania karty jest posiadanie rachunku walutowego w euro. Oferta jest skierowana do klientów z sektora MSP prowadzących pełną księgowość.

 

W czerwcu b.r. bank wprowadził kartę wielowalutową dla klientów indywidualnych. Funkcja „wielowalutowości” dla tych klientów jest dodawana do podstawowej karty płatniczej w PLN. W każdej chwili można podpiąć lub odłączyć konto w EUR, USD lub GBP w systemie bankowości internetowej Moje ING.

Źródło: ING Bank Śląski

Startuje kampania wizerunkowa EnveloBanku

My zajmiemy się Twoimi finansami i utrzymamy je w porządku. W tym czasie Ty będziesz się mógł zająć tym, co sprawia Ci przyjemność tak brzmi główny przekaz EnveloBanku. Dziś wystartowała kampania wizerunkowa nowej na polskim rynku, cyfrowej marki.


 

W środę 4 października 2017 r. wystartowała kampania wizerunkowa promująca nową markę EnveloBank i stronę www.envelobank.pl. Cała kampania oparta będzie na haśle Finanse w porządku.

 

EnveloBank to nowa, cyfrowa marka, która klientom korzystającym z zalet bankowości internetowej i mobilnej ma zapewnić wygodę. Dlatego przekaz EnveloBanku jest prosty my zadbamy o porządek w Twoich finansach, a Ty zajmij się tym, co sprawia Ci przyjemność.

Odbiorcami nowego rozwiązania są cztery Grupy Klientów: Debiutanci (młodzi ludzie wchodzący na rynek pracy), Niezależni (single i pary nie posiadające jeszcze dzieci), Rodzinni (rodziny z dziećmi) oraz Mikroprzedsiębiorcy, a docelowo także Studenci i przedstawiciele tzw. Generacji Z.
W  pierwszej fazie działań marketingowych EnveloBank koncentruje się przede wszystkim na tych młodszych odbiorcach, dlatego świadomie nie będą wykorzystywane tradycyjne działania reklamowe. Kampania będzie za to prowadzona w internecie, a więc naturalnym miejscu pozyskiwania przez tę grupę klientów informacji o świecie.

 

Video reklamujące EnveloBank z udziałem postaci doradcy i pandy, a także reklamy linkujące do serwisu www.envelobank.pl będzie można zobaczyć przede wszystkim na Facebooku i YouTube. Marka będzie widoczna również w Google i w największych portalach ogólnozasięgowych.  

Kolejnym etapem kampanii, już w przyszłym tygodniu, będzie konkurs realizowany we współpracy z influencerami – Piotrem Ogińskim, prowadzącym na  YouTube kanał „Kocham Gotować” oraz  Aleksandrą Żuraw, prowadzącą na YouTube kanał firmowany jej imieniem i nazwiskiem.  Wspólnie z nimi EnveloBank stworzył dwa rodzaje limitowanych kart płatniczych dopasowanych do ich osobowości i pasji oraz tematyki, którą poruszają w swoich kanałach. Te limitowane karty, ale także inne atrakcje związane z tymi znanymi osobowościami internetu odegrają istotną rolę we wspomnianym konkursie.

 

Także ta akcja będzie wsparta działaniami reklamowymi. Będą to kolejne filmy video i tzw. reklamy statyczne, m.in. z udziałem naszych influencerów. Oczywiście w internecie.

Na listopad br. planowana jest kampania produktowa, w ramach której w internecie wyświetlane będą reklamy, w tym film wizerunkowy z pandą z początku kampanii. Zgodnie z planem kampania EnveloBanku potrwa do końca stycznia 2018 r.

 

Zapraszamy do objerzenia video z pandą TUTAJ, odwiedzenia stron www.envelobank.pl, a także kanału EnveloBanku na Facebooku i YouTube.

Źródło: Bank Pocztowy

Zmiany w ofercie kredytów gotówkowych w Inbanku

Inbank Polska wprowadza zmiany w ofercie jednego ze swoich sztandarowych produktów, kredytu gotówkowego. Od 26 września wystartowała kampania „3 x 0 zł”, komunikująca unikalne cechy kredytu gotówkowego w Inbank – zmniejszenie prowizji wyjściowej, brak dodatkowych kosztów udzielenia kredytu oraz likwidację opłaty za wcześniejszą spłatę.


 

Kredyt gotówkowy Inbank to jeden z głównych produktów w ofercie banku. Klienci mogą wnioskować o dostępny całkowicie online produkt w kwocie od 2 tys. do 50 tys., rozkładając spłatę na okres od 4 do 72 miesięcy. Zgodnie z nowymi zasadami obniżeniu ulegnie prowizja wyjściowa – wysokość ustalana indywidualnie  będzie wynosić już od  0%.

 

W Inbank stawiamy na wygodę klientów i dopasowujemy się do ich potrzeb. Dlatego też już jakiś czas temu wydłużyliśmy okres spłaty do 72 miesięcy, tak aby jeszcze łatwiej mogli dopasować zobowiązania kredytowe i wysokość raty do budżetu domowego. Aby zapewnić im jeszcze większy komfort zarządzania kredytem, zmniejszyliśmy prowizję kredytową oraz postanowiliśmy zrezygnować z opłaty za jego wcześniejszą spłatę – komentuje Maciej Marchewicz, Dyrektor Departamentu Produktów Kredytowych Inbank.

 

Obniżenie prowizji oraz brak opłaty za wcześniejszą spłatę kredytu uzupełnia całkowity brak kosztów dodatkowych związanych z zaciągnięciem kredytu.

 

Nasz kredyt dostępny jest jak wszystkie produkty w Inbank w 100% online, a więc klient ma całkowitą swobodę wnioskowania, w dowolnym miejscu i czasie. Poza tym w Inbank nie stawiamy klientom żadnych dodatkowych wymagań. Nie przedstawiamy mu ofert wiązanych, ani też nie oczekujemy, aby korzystał z produktów innych instytucji, np. z drogiego ubezpieczenia. Dostaje tylko to czego potrzebuje, samodzielnie wyznaczając kwotę i czas spłaty kredytu – dodaje Maciej Marchewicz.

 

Oprocentowanie kredytu jest stałe i wynosi 8,99%.

 

Więcej na temat oferty Inbank można znaleźć na stronie Inbankpolska.pl.

Źródło: Inbank

ING Bank Śląski chce wprowadzić system odroczonych płatności internetowych „kup teraz, zapłać później”

ING Bank Śląski sfinalizował inwestycję w fintech Twisto, której celem jest wprowadzenie na polski rynek nowej metody płatności w internecie „kup teraz, zapłać później”. Umowa jest częścią wartej 5 mln euro rundy inwestycyjnej Twisto, której przewodzi Grupa ING.

 

Rozwiązanie „kup teraz, zapłać później” oferowane przez Twisto to nowatorska propozycja zarówno dla sklepów internetowych jak i klientów. Dzięki nowej usłudze sklepy online będą mogły zwiększyć swój przychód poprzez wyższą konwersję sprzedaży oraz większą średnią wartość koszyka. Na rynku czeskim klienci korzystający z Twisto robią zakupy średnio 30% częściej niż osoby wybierające inne metody płatności. Twisto oferuje szybką i bezpieczną płatność z krótkoterminowym finansowaniem w okresie 14 dni od dostarczenia towaru. Transakcja jest finalizowana jednym klikiem i nie wymaga podawania wrażliwych danych.

Za unikalnym rozwiązaniem Twisto stoi Nikita, innowacyjny silnik zarządzania ryzykiem. Dzięki wykorzystaniu technologii big data oraz machine learning Nikita potrafi ocenić zdolność kredytową klienta w ciągu mierzonym w milisekundach. Uruchomienie usługi Twisto „kup teraz, zapłać później” w Polsce odbędzie się w 2018 r.

Nawiązanie strategicznego partnerstwa z Twisto jest dowodem na zaangażowanie ING w rozwój nowoczesnych rozwiązań dla firm w obszarze e-commerce. Inwestycja w podmiot oferujący usługę odroczonych płatności to równocześnie realizacja naszej strategii dostarczania innowacyjnych rozwiązań odpowiadających na nowe potrzeby klientów. Sukces Twisto na czeskim rynku jest potwierdzeniem nie tylko kompetencji zespołu, ale także dobrego rozpoznania potrzeb dzisiejszych konsumentów – powiedział Michał Bolesławski, wiceprezes ING Banku Śląskiego.

Umowa ING Banku Śląskiego z Twisto Polska jest częścią wartej 5 mln euro rundy inwestycyjnej Twisto Czechy, której przewodzi Grupa ING w towarzystwie UNIQA. Jej celem jest nawiązanie strategicznego partnerstwa w regionie Europy Środkowej, ze szczególnym uwzględnieniem rynku polskiego. Spółka Twisto Czechy jest także wspierana przez dotychczasowych inwestorów ENERN i Partners.

Podczas gdy rynek e-commerce w Czechach był doskonałą platformą do szukania nowych rozwiązań, wejście na polski rynek – 4 razy większy od czeskiego – pozwoli dotrzeć Twisto do nowych konsumentów w regionie. Dzięki know-how i wsparciu na miejscu naszych nowych inwestorów wchodzimy na polski rynek w odpowiednim momencie i z produktem, który będzie dobrze dopasowany do potrzeb polskich klientów. Wierzymy, że z pomocą ING jako partnera strategicznego i naszych nowych inwestorów – Cezarego Smorszczewskiego oraz UNIQA, dostarczymy klientom i sklepom internetowym najlepszy możliwy produkt – powiedział Michal Šmída, założyciel i CEO Twisto.

ING aktywnie szuka nowych rozwiązań, które dadzą dodatkową wartość klientowi. W tym celu bank nawiązuje współpracę z startupami i firmami, które pomagają mu wzbogacić ofertę o usługi odpowiadające potrzebom klientów. Bank otworzył także wewnętrzny akcelerator – Innovation Lab, który m.in. analizował możliwości rozwoju usługi odroczonych płatności w Polsce. Na podstawie jego prac bank podjął decyzję o podjęciu współpracy z Twisto i wspólnego rozwijania w Polsce usługi „kup teraz, zapłać później”.

Więcej na www.twisto.pl>

Twisto to FinTech z siedzibą w czeskiej Pradze, który działa na rynku innowacyjnych metod płatności w internecie od 2013. Spółka jest liderem na rynku odroczonych płatności „kup teraz, zapłać później” w Czechach. Obsługuje ponad 200 tys. klientów i jest dostępna w ponad 350 sklepach online.

Bank BGŻ BNP Paribas dołącza do systemu Inkart Krajowej Izby Rozliczeniowej

Bank BGŻ BNP Paribas podpisał z KIR umowę uczestnictwa w systemie Inkart, która dotyczy przetwarzania krajowych transakcji kartowych pomiędzy wydawcami kart płatniczych i agentami rozliczeniowymi prowadzącymi działalność w Polsce. 

 

Usługi świadczone w systemie Inkart obejmują autoryzację i rozliczenie transakcji dokonywanych w punktach usługowo-handlowych, bankomatach i innych urządzeniach zlokalizowanych na terenie kraju, dokonywanych przez posiadaczy kart VISA i MasterCard. 

 

– Inkart jest przeznaczony do obsługi kart różnych systemów płatniczych i różnorodnych typów transakcji kartowych, a wprowadzone w systemie rozwiązania zapewniają najwyższe bezpieczeństwo – mówi Dariusz Marcjasz, wiceprezes Zarządu KIR. – Cieszymy się, że do systemu przystąpił kolejny duży Wydawca kart, co potwierdza coraz większe zainteresowanie rynku kartowego lokalnym rozwiązaniem oferowanym przez KIR – wyjaśnia Dariusz Marcjasz.

 

Inkart, oprócz swojej podstawowej funkcji, oferuje także usługi wspierające. Należą do nich przekierowywanie komunikatów autoryzacyjnych oraz autoryzacja zastępcza (przeznaczona dla wydawców kart). Ponadto Inkart opracowany został w sposób, który daje możliwość  wspierania nowych rozwiązań lokalnych w zakresie rozliczeń transakcji kartowych.

 

Z danych Narodowego Banku Polskiego wynika, że na koniec I kwartału 2017 r. na polskim rynku funkcjonowało 37,7 mln kart płatniczych. Od stycznia do marca 2017 r. Polacy wykonali nimi 1,03 mld transakcji w ponad 23 tys. bankomatów i ponad 563 tys. terminali POS działających na terenie Polski.

Źródło: Bank BGŻ BNP Paribas

Wygodne Konto za 1 zł dla emerytów i rencistów – Banki Spółdzielcze wspólnie z ZUS-em promują obrót bezgotówkowy

Już od listopada br. emeryci i renciści będą mogli założyć rachunek za 1 zł w Bankach Spółdzielczych. Korzystna oferta powstała na bazie porozumienia, podpisanego 5 października br. w Warszawie, pomiędzy Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, SGB-Bankiem, Bankiem Polskiej Spółdzielczości i Krajowym Związkiem Banków Spółdzielczych.

 

 

Na mocy porozumienia wśród świadczeniobiorców ZUS promowane będą bezgotówkowe formy pobierania świadczeń produktów w oparciu o specjalnie stworzony dla seniorów rachunek bankowy: Wygodne Konto dla Klientów ZUS.

 

Wygodne Konto dla Klientów ZUS, w ramach opłaty 1 zł, zapewnia szereg korzyści takich jak: bezpłatne otwarcie rachunku, brak opłat za wydanie, wznowienie i obsługę karty do konta, bezpłatna wypłata gotówki w bankomatach Grupy BPS i SGB (około 3,8 tys. bankomatów w kraju), dostęp do bankowości elektronicznej bez dodatkowych kosztów, a także ofertę dodatkowego pakietu Assistance, który obejmuje: pomoc w domu, pomoc medyczną na terenie RP, podczas podróży zagranicznej oraz podróży samochodem, a dodatkowo ubezpieczenie bagażu podróżnego.

 

Projekt będzie realizowany na terenie całego kraju przez SGB-Bank, Bank BPS i zrzeszone z nimi Banki Spółdzielcze. Przygotowana oferta kierowana jest do osób pobierających świadczenia emerytalno–rentowe z ZUS, które do tej pory nie posiadały rachunku w Banku Spółdzielczym.

Pierwsza kampania telewizyjna reklamująca produkt PlusBanku

Jej bohaterem będzie najpopularniejszy produkt w ofercie banku – kredyt Tu i Teraz. Spot telewizyjny rozpoczyna pięciomiesięczną kampanię promocyjną banku w mediach ogólnopolskich.

 

 

Reklama ukazuje korzyści jakie daje skorzystanie z kredytu na niewielką kwotę. – Postawiliśmy na mocny, sprawdzony produkt, po który sięga coraz więcej klientów. Ten kredyt to nasza wizytówka, idealnie buduje pozytywne skojarzenie doskonale dopasowanego produktu bankowego do bieżących potrzeb, tak różnych dla każdego z nas. Tu i teraz. Wygodny, na dowolny cel i dostępny od ręki. Taki właśnie jest ten kredyt – wyjaśnia DariuszŁachowski – Członek Zarządu w PlusBanku.

 

 

Produkty kredytowe PlusBanku utrzymują się w czołówce niezależnych rankingów finansowych. – Wprowadzony do sprzedaży z początkiem czerwca br., kredyt Tu i Teraz jest atrakcyjny cenowo, łatwo dostępny oraz szybko wypłacany. Zaletą oferty jest możliwość uzyskania środków finansowych na dowolny cel, bez zbędnych formalności i dodatkowych dokumentów potwierdzających dochód – wyjaśnia Krzysztof Sobieraj, Dyrektor Sprzedaży w PlusBanku. 

 

Kreację spotu oraz kampanię digitalową przygotowała agencja reklamowa Creathink zaś wybór i zakup mediów zrealizował dom mediowy Vizeum.

 

Spot telewizyjny podkreślający zalety kredytu Tu i Teraz to pierwsza kampania reklamowa PlusBanku dedykowana produktowi banku.

 

Podstawowe informacje o kampanii:

•             Czas trwania: 5 października 2017 – 28 lutego 2018 r.

•             Kanały komunikacji: emisja spotów TV:30’’ i 8″ na kanałach Telewizji Polsat 

•             Internet – kampania digitalowa

•             Działania BTL w Oddziałach Banku, Call Center Banku, punktach sprzedaży w sieci Cyfrowy Polsat/Polkomtel

 

PRNews.pl/PlusBank

Źródło: Plus Bank

Bank BGŻ BNP Paribas oferuje ubezpieczenia upraw jesiennych

Od 2 października br. w Banku BGŻ BNP Paribas ruszyła jesienna sprzedaż ubezpieczeń upraw ozimych. Korzystając z dopłat do składek, klienci mogą zawrzeć umowę ubezpieczenia z dofinansowaniem w wysokości do 65 proc. w dowolnie wybranym pakiecie ryzyk.

 

 

Ubezpieczenia upraw w Concordii Ubezpieczenia będą realizowane przy wykorzystaniu nowych zasad dopłat do składek z budżetu państwa, które weszły w życie 1. kwietnia 2017 roku i są znacząco korzystniejsze niż te, które obowiązywały w 2016 roku. Dzięki temu rolnik będzie mógł zawrzeć umowę ubezpieczenia z dofinansowaniem w wysokości nawet do 65 proc. w dowolnie wybranym pakiecie ryzyk.

– Dane i analizy wskazują, że niekorzystne zjawiska pogodowe na stałe wpisały się w nasz klimat. Mając to na uwadze zachęcamy do skorzystania z oferty ubezpieczeń upraw w Banku BGŻ BNP Paribas. Oferta ubezpieczeń upraw dostępna jest w blisko 500 oddziałach Banku, w których klient może zawrzeć umowę ubezpieczenia szybko i wygodnie. W ten sposób rolnik otrzymuje kompleksową obsługę związaną z prowadzonym gospodarstwem rolnym w jednym miejscu – powiedział Maciej Piskorski, dyrektor Departamentu Produktów Agro.

Rolnicy uprawiający pszenicę, jęczmień, żyto, pszenżyto, mogą skorzystać z ubezpieczenia pakietowego obejmującego takie ryzyka jak: ujemne skutki przezimowania, przymrozki wiosenne, deszcz nawalny oraz grad. W trosce o jak najlepsze zarządzanie ryzykiem, ubezpieczenie rzepaku ozimego w danym gospodarstwie będzie możliwe przy jednoczesnym ubezpieczeniu zbóż ozimych. Ochrona ubezpieczeniowa od ujemnych skutków przezimowania udzielana będzie w sposób automatyczny po osiągnięciu przez uprawy określonej obsady i faz rozwojowych zależnych od rodzaju i gatunku uprawy. Dla prawidłowego rozwoju upraw ważny jest optymalny termin siewu i warunki agrometeorologiczne, wpływające na jesienny rozwój roślin.

W tym celu rzeczoznawcy Concordii prowadzą monitoring stanu upraw. W losowo wybranych gospodarstwach ubezpieczyciele sprawdzają stan upraw, które przygotowują się do zimowej przerwy w wegetacji. Stan przezimowania upraw będzie zależał od temperatur oraz okrywy śnieżnej podczas zimy. Po rozpoczęciu wegetacji uprawy będą chronione od przymrozków wiosennych, które mogą pojawić się po 15 kwietnia oraz gradobić pojawiających się już z początkiem majowych burz. Ochrona ubezpieczeniowa zostanie zakończona z momentem zbioru plonu.

Źródło: Bank BGŻ BNP Paribas

Bank Millennium wśród zwycięzców konkursu BAI Global Innovation Awards

Bank Millennium zwyciężył w kategorii “Breakthrough Collaboration in Financial Services” (przełomowa współpraca w zakresie usług finansowych) konkursu BAI Global Innovation Awards. Nagroda została przyznana za innowacyjne rozwiązania w zakresie udostępniania usług e-administracji. Do finału rywalizacji Bank Millennium zakwalifikował się w aż trzech kategoriach.

 

 

BAI Global Innovation Awards to jeden z najbardziej prestiżowych, międzynarodowych konkursów, nagradzających innowacyjne firmy ze świata finansów. Zwycięzcy konkursu zostali ogłoszeni 4 października br. w Atlancie, podczas uroczystej gali towarzyszącej konferencji BAI Beacon. Międzynarodowe Jury doceniło innowacyjne rozwiązania, przygotowywane przez Bank Millennium we współpracy z polską administracją rządową, dzięki którym klienci otrzymali dostęp do szerokiej gamy usług publicznych za pośrednictwem serwisu bankowości internetowej. Bank Millennium został uhonorowany nagrodą wspólnie z PKO Bankiem Polskim.

– Bank Millennium należy do najbardziej innowacyjnych banków w Polsce i aktywnie wspiera budowę cyfrowej administracji publicznej. Klienci bardzo chętnie korzystają z rozwiązań, uruchomionych dzięki współpracy między bankiem a administracją państwową. Skala tego publiczno-prywatnego partnerstwa w Polsce już dziś jest ogromna, a wraz z rozwojem gospodarki cyfrowej i bankowości elektronicznej będzie się poszerzać, stwarzając coraz większe możliwości dla naszych klientów – powiedział Joao Bras Jorge, Prezes Zarządu Banku Millennium.

Bank Millennium jako jeden z pierwszych banków udostępnił w kwietniu 2016 r. swoim klientom możliwość wypełnienia i składania w systemie bankowości internetowej Millenet wniosków o świadczenie z programu „Rodzina 500+”. Następnie, w październiku 2016 r., bank wprowadził usługę umożliwiającą dostęp online do e-platformy Polskiego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (PUE ZUS). W listopadzie 2016 r. był pierwszym bankiem w Polsce, który uruchomił usługę rejestracji kart SIM za pośrednictwem systemu bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej. Z kolei w styczniu 2017 r., jako jeden z pierwszych umożliwił utworzenie w systemie bankowości internetowej Profilu Zaufanego, otwierającego dostęp do szerokiej gamy usług administracji publicznej online, przez 24 godziny na dobę.

– Beneficjentami rozwiązań z obszaru e-administracji są przede wszystkim klienci, którzy w systemie bankowości internetowej mogą wygodnie, w dowolnym miejscu i czasie, skorzystać z szerokiego zakresu usług, które wcześniej wymagały wizyty w urzędzie. Z kolei bank zyskuje możliwość zapewnienia w kanałach cyfrowych rozwiązań odpowiadających potrzebom użytkowników i realnie ułatwiających ich codzienne życie. Dzięki temu nasz system Millenet staje się centrum zarządzania bieżącymi sprawami, nie tylko finansowymi – mówi Ricardo Campos, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.
 
Bank Millennium zakwalifikował się do finałowego etapu konkursu BAI Global Innovation Awards w aż trzech kategoriach. Poza kategorią “Breakthrough Collaboration in Financial Services”, w której zdobył nagrodę za rozwiązania z obszaru e-administracji, są to:

  • “Product and Service Innovation” (innowacja produktowa i usługowa) – do finału awansowała usługa zakupu biletów komunikacji miejskiej i płacenia za parking w aplikacji mobilnej Banku Millennium.  
  • “Innovation in User Experience” (innowacja w doświadczeniu użytkowników) – w finale konkursu znalazła się oferowana przez Bank Millennium usługa zakupu ubezpieczenia pojazdu w pełni online, z wykorzystaniem innowacyjnej metody skanowania danych z dowodu rejestracyjnego za pośrednictwem aplikacji mobilnej.

Organizator wydarzenia, Bank Administration Institute (BAI), jest renomowanym stowarzyszeniem zrzeszającym instytucje finansowe z wielu krajów. Od ponad 90 lat wpływa na kształt oraz rozwój światowej gospodarki, prowadząc i publikując badania, będące źródłem wszechstronnej wiedzy o bankowości, aktualnych wyzwaniach i trendach dotyczących przyszłości instytucji finansowych.

Źródło: Bank Millennium

Alior Bank umożliwia przedsiębiorcom tańsze tankowanie – 3,90 zł za litr

Alior Bank wprowadził do oferty nowe rozwiązanie dla firm – kartę Mastercard Debit Commercial. W promocji „Cashback dla przedsiębiorców” gwarantuje ona niską cenę paliwa na stacjach benzynowych w Polsce – 3,90 zł za litr.

 

 

Zgodnie z regulaminem promocji bank zwróci klientowi na rachunek firmowy różnicę pomiędzy średnią ceną paliwa podawaną przez Polską Izbę Paliw Płynnych, a ceną gwarantowaną 3,90 zł/l. Maksymalna wysokość premii cashback za paliwo to aż 100 zł miesięcznie.

O zwrot w ramach cashback mogą się ubiegać nowi klienci biznesowi banku prowadzący tzw. uproszczoną księgowość. Aby otrzymać premię za zakup paliwa wystarczy otworzyć Rachunek Partner lub Rachunek Bezpieczny w Alior Banku i zrealizować co najmniej jeden przelew do ZUS lub US w miesiącu, a także zamówić i aktywować kartę MasterCard Debit Commercial i wykonać nią w miesiącu co najmniej jedną transakcję za paliwo oraz w dowolnym punkcie usługowo-handlowym zrobić zakupy na kwotę co najmniej 500 zł .

Dodatkowo klienci biorący udział w promocji otrzymają voucher uprawniający do trzykrotnego, bezpłatnego skorzystania ze wsparcia assistance AXA. Alior Bank planuje również poszerzanie oferty o kolejne rabaty. Dotyczyć one będą produktów i usług najczęściej nabywanych przez przedsiębiorców w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą.

Więcej informacji można znaleźć w regulaminie promocji „Cashback dla Przedsiębiorców” na stronie internetowej Alior Banku.

Źródło: Alior Bank

0% prowizji dla pożyczki gotówkowej w ING

ING Bank Śląski nie pobiera prowizji dla pożyczek gotówkowych powyżej 20 000 zł dla klientów indywidualnych. Oferta specjalna obowiązuje od 2 października 2017 r. do 31 stycznia 2018 r.


 

Pożyczka gotówkowa w ING Banku Śląskim może zostać przeznaczona na dowolny cel, przy minimum formalności, bez poręczycieli i zabezpieczenia finansowego. Kwota pożyczki wynosi od 1 tys. zł nawet do 250 tys. zł. Spłatę można rozłożyć aż na 8 lat i swobodnie wybrać dzień płatności raty.

 

Wniosek o pożyczkę można złożyć podczas jednej wizyty w oddziale, za pośrednictwem Contact Centre lub całkowicie online w Moim ING, na dowolnym urządzeniu. Środki są dostępne na koncie od razu po podpisaniu umowy. Z oferty pożyczki na klik w bankowości internetowej mogą skorzystać klienci, którzy posiadają konto w ING.

 

Bank akceptuje różne źródła dochodów, w tym umowę zlecenia i umowę o dzieło.

Źródło: ING Bank Śląski

Nest Bank z nagrodą główną III Kongresu Pośrednictwa Finansowego

Tegoroczna główna nagroda III Kongresu Pośrednictwa Finansowego trafiła do Nest Banku. „Laurem Pośrednika” i I miejscem po raz kolejny wyróżnione zostały standardy współpracy Nest Banku z pośrednikami w zakresie sprzedaży kredytów gotówkowych. O nagrodzie zadecydowało głosowanie pośredników finansowych zrzeszonych w Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych.

 

 
Kongres Pośrednictwa Finansowego to największe w kraju cykliczne wydarzenie dedykowane sektorowi pośrednictwa finansowego. Podczas wydarzenia pośrednicy finansowi zrzeszeni w Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych przyznają nagrody instytucjom wyróżniającym się dbałością o przejrzyste i efektywne zasady współpracy z pośrednikami finansowymi. Tegoroczny Laur Pośredników i I nagroda w kategorii kredyt gotówkowy trafiła do Nest Banku.

– Pośrednicy finansowi są jednym z najważniejszych ogniw budujących sukces sprzedażowy Nest Banku. Dlatego tak ważne jest dla nas nieustanne podnoszenie standardów współpracy z nimi – mówi Łukasz Hodorowicz, Dyrektor Departamentu Sieci Pośredniczej i Telemarketingu Nest Banku. – Bardzo dziękujemy pośrednikom, którzy zadecydowali o przyznaniu nam wyróżnienia. Laur Pośrednika to dla nas motywacja do dalszej wytężonej pracy – dodaje Łukasz Hodorowicz.   

Konferencja Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce skupia kilkadziesiąt kluczowych przedsiębiorstw z rynku finansowego, w tym banki, zarządzających wierzytelnościami, doradców oraz pośredników finansowych. Stanowi przestrzeń wymiany wiedzy i doświadczeń, promuje wzajemny szacunek i profesjonalizm pomiędzy instytucjami, a ich klientami i kontrahentami. Dba o utrzymanie wysokich standardów etycznych w branży.
Przyznawany przez KPF Laur Pośrednika trafia do Nest Banku już po raz kolejny. Prężnie rozwijający się bank od września ubiegłego roku umacnia swoją pozycję jako uniwersalnej instytucji stworzonej z myślą o całej rodzinie. Oferuje bezpieczne, stabilne i przejrzyste produkty finansowe zarówno dla klientów detalicznych, jak i mikroprzedsiębiorstw.

Źródło: Nest Bank

Mastercard i Alior Bank przeprowadzają warsztaty edukacyjne dla dziewcząt

10 i 11 października wolontariusze Mastercard i Alior Banku przeprowadzą w Warszawie warsztaty edukacyjne poświęcone technologiom płatniczym. Weźmie w nich udział 120 dziewcząt z placówki szkolno-wychowawczej z Tomaszowa Lubelskiego.

 

Michał Krupiński pokieruje Bankiem Pekao

14 czerwca 2017 r.  Rada Nadzorcza Banku Pekao SA powołała z dniem 15 czerwca 2017 r. Michała Krupińskiego w skład zarządu Banku Polska Kasa Opieki SA, powierzając mu pełnienie funkcji wiceprezesa zarządu banku.

 

Michał Krupiński jako wiceprezes będzie kierował pracami zarządu do czasu uzyskania zgody Komisji Nadzoru Finansowego na pełnienie funkcji prezesa zarządu Banku Pekao SA.

 

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego powołania. Michał Krupiński ma bardzo duże doświadczenie menedżerskie w bankowości, które zdobył pracując w międzynarodowych instytucjach finansowych, m.in. w Banku Światowym i Bank of America Merrill Lynch. Były prezes PZU na tym stanowisku gwarantuje dobrą współpracę bankowo-ubezpieczeniową, która stanowi ogromny potencjał dla Banku. Jest to nowy rozdział w historii Pekao SA, który nie jest już częścią międzynarodowej grupy bankowej, ale samodzielnym Bankiem w ramach silnej grupy finansowej jaką jest PZU.  Jestem przekonany, że Michał Krupinski jest odpowiednim menedżerem do wyzwań, które teraz stoją przed Bankiem. W imieniu całej Rady Nadzorczej Pekao S.A. życzę Michałowi Krupińskiemu oraz całemu Zarządowi wielu sukcesów na tym nowym etapie historii Pekao S.A. powiedział Paweł Surówka, prezes PZU SA i przewodniczący Rady Nadzorczej Banku Pekao SA.


Ze stanowiska prezesa zarządu banku został odwołany Luigi Lovaglio. Na tym samym posiedzeniu Rady Nadzorczej przyjęto rezygnacje złożone przez wiceprezesa Diego Biondo odpowiedzialnego za Pion Zarządzania Ryzykami oraz przez wiceprezesa Stefano Santini odpowiedzialnego za Pion Finansowy ze stanowisk w zarządzie Banku Pekao SA. Rezygnacje członków zarządu są związane z transakcją zbycia 32,8% akcji Banku Pekao SA. przez Grupę UniCredit i ich chęcią pozostania w strukturach włoskiej grupy.

 

Rada Nadzorcza złożyła podziękowania Panom Luigi Lovaglio, Diego Biondo i Stefano Santini za ich wkład w budowanie sukcesu Banku Pekao SA. w ubiegłych latach i życzyła im wielu osiągnięć w ich dalszych karierach.

Źródło: Bank Pekao SA

Darmowe prowadzenie konta oraz do 240 zł zwrotu dla Abonentów nc+ od eurobanku

W ramach współpracy między ITI Neovision S.A. i Euro Bankiem S.A., abonenci platformy nc+ mogą otrzymać na 2 lata darmowe prowadzenie nowoczesnego konta w eurobanku oraz zwrot w wysokości do 240 zł w ciągu roku za opłacanie abonamentu.


Aby skorzystać z akcji promocyjnej „nc+ z Kontem” wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy w placówce banku lub na dedykowanej stronie www.konto-eurobank.pl/ncplus, wraz ze wskazaniem 5 pierwszych cyfr swojego Numeru Abonenta nc+, a następnie zawrzeć umowę o konto Prestige lub Active oraz umowę o kartę debetową.

Abonenci nc+, którzy założą konto mogą zyskać przez 2 lata benefity w postaci:

  • 0 zł za prowadzenie konta

  • zwrot opłaty miesięcznej za posiadanie karty debetowej do konta

  • zwrot prowizji za udzielenie Limitu w koncie

Dodatkowo, abonenci nc+ mogą otrzymać zwrot w wysokości nawet 240 zł – wystarczy przez kolejnych 12 miesięcy opłacać fakturę za abonament nc+ z konta eurobanku założonego w ramach promocji „nc+ z Kontem” oraz dokonać min. 3 transakcje bezgotówkowe kartą do konta o łącznej wartości min. 50 zł.

 

Abonenci nc+ zyskują możliwość dołączenia do Programu „Rodzina i Przyjaciele” oferującego 5% zwrot za wydatki kartą na sport, rekreację i rozrywkę. Łącznie w ten sposób może na konto wrócić aż 720 zł rocznie.

 

Promocyjna oferta jest dostępna do 31 grudnia 2017 r. dla Abonentów nc+, którzy nie są posiadaczem lub współposiadaczem konta w eurobanku.

Źródło: Euro Bank

Bank Millennium w nowym programie bezpłatnych gwarancji BGK

Bank Millennium przystąpił do nowego programu Banku Gospodarstwa Krajowego, w ramach którego zaoferuje przedsiębiorcom gwarancje na zabezpieczenie kredytów inwestycyjnych w złotych, przeznaczonych m.in. na przedsięwzięcia innowacyjne. Gwarancje udzielane będą w ramach Programu Operacyjnego „Inteligentny Rozwój”.


Gwarancje POIR są skierowane do firm z sektora MŚP, spełniających jedno z kryteriów innowacyjności i są przeznaczone na zabezpieczenie kredytów, którymi finansowane są koszty kwalifikowane ponoszone w związku z realizacją projektów inwestycyjnych, w wyniku których wdrażane są np. innowacje w zakresie produktów, procesów, organizacji firmy czy marketingu. Nowy program BGK został w dużej mierze oparty o założenia poprzedniego programu gwarancji de minimis i podobnie jak on zakłada, że gwarancje będą miały charakter portfelowej linii gwarancyjnej.

 

– Już od czterech lat Bank Millennium udostępnia przedsiębiorcom gwarancje de minimis zabezpieczające spłatę kredytów, co wpisuje się w strategię banku, który od lat wspiera rozwój polskich przedsiębiorców. Gwarancje w formule de minimis są szczególnie ważne, ponieważ umożliwiają finansowanie również tym firmom, które nie dysponują wystarczającym majątkiem do zabezpieczenia kredytu. Nowe gwarancje BGK udzielane w ramach POIR mają za zadanie ułatwić dostęp do finansowania projektów inwestycyjnych realizowanych przez innowacyjnych przedsiębiorców z sektora MSP. Gwarancje mają charakter długoterminowy, zabezpieczają nawet 80% kwoty kapitału i, co istotne, są dla klientów bezpłatne- mówi Agnieszka Kucharska, Kierująca Zespołem Produktów i Procesu Kredytowego Bankowości Przedsiębiorstw Banku Millennium.

 

W tej edycji programu BGK wyższa będzie dostępność kredytowania innowacyjnych przedsięwzięć, a warunki gwarancji będą jeszcze korzystniejsze dla klientów. Przedsiębiorcy mogą skorzystać z wyższej kwoty gwarancji – nawet 2,5 mln euro (maksymalnie 80% wartości kredytu) oraz ze znacznie dłuższego okresu udzielonego zabezpieczenia – do 20 lat. Korzystając z kredytu z gwarancją BGK, kredytobiorcy mają ponadto możliwość uzyskania lepszych warunków finansowania w porównaniu do standardowej oferty banku, np. z niższej marży lub prowizji, karencji w spłacie zadłużenia czy też rozłożenia spłaty zadłużenia na dłuższy okres.

 

Proces udzielania gwarancji jest prosty i wygodny, w całości realizowany w banku. Możliwe są dwa warianty kwalifikacji do programu:

– z punktu widzenia projektu inwestycyjnego, który powinien polegać na wdrożeniu wyników prac B+R,

– z punktu widzenia klienta, który powinien spełnić jedno z piętnastu kryteriów przedsiębiorcy innowacyjnego.

Okres realizacji projektu trwa do 31 grudnia 2023 r.

Źródło: Bank Millennium

Bank Zachodni WBK uruchamia infolinię w języku ukraińskim

Obserwując znaczący wzrost zainteresowania usługami bankowymi wśród obywateli Ukrainy przebywającymi w Polsce, Bank Zachodni WBK postanowił uruchomić na infolinii obsługę w języku ukraińskim.


Od 1 czerwca, ukraińskojęzyczni klienci dzwoniąc pod nr infolinii będą mogli uzyskać informacje i pomoc w zakresie posiadanych produktów bankowych, usług bankowości elektronicznej BZWBK24, czy też zapoznać się z ofertą banku w swoim ojczystym języku. Doradcy Multikanałowego Centrum Komunikacji Banku Zachodniego WBK, będą służyć swoją pomocą obywatelom Ukrainy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.

 

Dbając o to, by zapewnić klientom naszego banku najwyższy poziom usług staramy się bacznie obserwować i reagować na pojawiające się zapotrzebowanie. Wyłącznie w zeszłym roku otworzyliśmy ponad 20 tys. kont dla nierezydentów. W tym roku nadal utrzymuje się zainteresowanie i spodziewamy się, że liczba kont dla nierezydentów wzrośnie o min. 50%. Widząc jak wielu nowych klientów pochodzi zza naszej wschodniej granicy postanowiliśmy otworzyć kanał komunikacji dostępny również w języku ukraińskim.- mówi Tomasz Niewiedział, dyrektor Obszaru Bankowości Multikanałowej.

 

Oprócz obsługi w języku ukraińskim, Klienci Banku Zachodniego WBK mają już zapewnione wsparcie doradców z Multikanałowego Centrum Komunikacji także w języku angielskim, hiszpańskim i migowym. W tej chwili klienci mogą kontaktować się z bankiem wykorzystując już 9 kanałów komunikacji, w tym telefon, video, audio, czat, mail, formularz kontaktowy czy skype.

 

Dążymy do jak największej użyteczności i prostoty, wprowadzając rozwiązania technologiczne i funkcjonalne, które mają za zadanie faktycznie ułatwiać naszym klientom życie. Bank już teraz prowadzi bardzo zaawansowane prace nad wdrożenie wideoweryfikacji klientów z wykorzystaniem biometrii twarzy, która pozwoli na założenie konta nowemu klientowi bez wizyty w oddziale banku, a następnie nawet na zaoferowanie mu innych produktów, np. kredytowych. – dodaje Tomasz Niewiedział.

Źródło: BZ WBK