Nowości w systemie bankowości internetowej Alior Banku

Alior Bank wprowadził nowe funkcje i udogodnienia w systemie bankowości internetowej. Zmodyfikowano formularz przelewów, wprowadzono nowe zabezpieczenie transakcji w postaci maskowania numeru zaufanego oraz ułatwiono proces przesyłania dokumentów do banku. Wśród nowości znalazły się również modyfikacje wprowadzone z myślą o klientach biznesowych.

 

Pierwsza z wprowadzonych modyfikacji umożliwia klientom edytowanie szablonu zaufanego
w trakcie jego realizacji. Dzięki nowej metodzie edytowania szablonów cała operacja jest szybsza i bardziej intuicyjna.

 

 

Edytowanie szablonu zaufanego z poziomu formularza przelewu

 

W odpowiedzi na oczekiwania klientów wprowadzono także możliwość zawieszenia polecenia zapłaty do wskazanego terminu. Pozwala to na bardziej elastyczne zarządzanie finansami. Po wybraniu opcji „Zawieś” polecenie zapłaty nie będzie realizowane aż do dnia następującego po dacie wskazanej w formularzu.

Zmianie uległ również formularz przelewów zagranicznych i europejskich oraz przelewów
z przewalutowaniem. W przypadku tych pierwszych system transakcyjny przedstawi informację o szacunkowej wysokości prowizji, która zostanie naliczona za wykonanie przelewu. Natomiast podczas realizowania przelewu z przewalutowaniem klient zostanie poinformowany o aktualnym kursie waluty, w której prowadzony jest rachunek.

 

 

Informacja o szacowanej kwocie prowizji za przelew zagraniczny i europejski

 

 

Informacja o aktualnym kursie waluty, w której prowadzony jest rachunek

 

Aby jeszcze bardziej podnieść bezpieczeństwo transakcji realizowanych w Systemie Bankowości Internetowej wprowadzono maskowanie numeru telefonu, widocznego w ustawieniach konta dotyczących powiadomień SMS. Pełny numer telefonu zostanie pokazany dopiero po wybraniu opcji „Pokaż numer” i wpisaniu jednorazowego kodu autoryzacyjnego.

 

 

Maskowanie numeru telefonu w ustawieniach konta

 

W celu ułatwienia komunikacji pomiędzy klientami a bankiem, umożliwiono dodawanie załączników w formacie PDF i JPG podczas wysyłania wiadomości przez System Bankowości Internetowej. Dzięki tej modyfikacji możliwe będzie m.in. przesłanie „zrzutów ekranu”
w przypadku chęci zgłoszenia reklamacji lub przekazanie zeskanowanej umowy, bez konieczności przynoszenia kopii do oddziału.

 

Alior Bank wprowadził również zmiany przeznaczone specjalnie dla klientów biznesowych. Rozszerzono między innymi funkcję zarządzania uprawnieniami dla paczek płacowych oraz rozgraniczono możliwość podpisywania paczki płacowej od możliwości podglądu szczegółów paczki. Umożliwiono także pobieranie okresowych raportów dotyczących wybranych produktów transakcyjnych.

Źródło: Alior Bank

Leave A Reply

Please enter your comment!
Please enter your name here

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.