Strona głównaWiadomościNowości w Citi Mobile

Nowości w Citi Mobile

Citi Handlowy rozwija bankowość mobilną wzbogacając Citi Mobile o nowe funkcjonalności. Teraz klienci Citi Mobile mogą korzystać z lokalizatora oddziałów i bankomatów, a także z wyszukiwarki rabatów dostępnych dla klientów Citi Handlowy nie tylko w Polsce, ale na całym świecie. W Citi Mobile dodano też możliwość rozłożenia wydatków z karty kredytowej na raty.

 

Staramy się wprowadzać dla naszych klientów rozwiązania, które będą użyteczne i pomocne przy codziennej realizacji bankowych spraw– tłumaczy Krzysztof Grzeszczuk, Dyrektor Biura Produktów Zdalnych i Nowych Technologii Citi Handlowy.

 

Teraz użytkownicy aplikacji Citi Mobile na swoim telefonie mogą szybko odnaleźć najbliższy oddział oraz bankomat, zarówno Citi Handlowy, jak i partnerski. Lokalizator wykorzystuje system geolokalizacji identyfikując aktualne położenie użytkownika i wyszukując oddział lub bankomat w najbliższym otoczeniu.

Citi Handlowy jako jedyny bank w Polsce oferuje wyszukiwarkę rabatów przysługujących klientom Citi na całym świecie. Klienci mają dostęp do ponad 6 000 ofert na świecie od dobrych restauracji i salonów spa, po linie lotnicze i sklepy z artykułami luksusowymi. Pozostajemy jedynym globalnym bankiem na polskim rynku, i właśnie dlatego jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom takie rozwiązania. To duże udogodnienie dla naszych klientów, którzy często podróżują po świecie –przypomina Krzysztof Grzeszczuk.

 

Od teraz klienci mogą także wszystkie transakcje dokonane kartą na kwotę minimum 500 zł samodzielnie rozłożyć na raty przez Citi Mobile. Wystarczy, że wybiorą kartę, dla której ma być złożone zlecenie, a potem przypiszą do płatności liczbę rat. Na ekranie telefonu wyświetli się potem wysokość raty i oprocentowanie, które wystarczy zaakceptować.

 

Z bankowości mobilnej Citi Mobile skorzystało dotychczas ponad 143 tys. użytkowników. Citi Mobile działa od 2010 r. W ramach aplikacji wprowadzono takie funkcjonalności jak FotoKasa oraz Bump To Transfer. Pierwsza z nich polega na realizowaniu płatności poprzez skanowanie kodów 2D. Obecnie możliwość płacenia FotoKasą dostępna jest dla klientów UPC, Netia, PGNiG, TP SA, PTK Centertel (operatora sieci mobilnej Orange) – co w sumie daje łączną grupę kilku milionów klientów.

 

Citi Mobile dostępne jest jako aplikacja dla telefonów z systemem operacyjnym iOS, Android i Blackberry oraz jako mobilna strona internetowa dla pozostałych telefonów z dostępem do internetu.

 

Więcej informacji na temat bankowości mobilnej Citi Mobile można znaleźć na stronie www.citimobile.pl oraz na profilu Citi Mobile PL na Facebook.

Źródło: Citi Handlowy

RELATED ARTICLES

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular