Strona głównaWiadomościNordea z nową stroną internetową

Nordea z nową stroną internetową

Od dziś działa zmodyfikowana strona www.nordeapolska.pl – serwis internetowy Nordea Polska Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie i Nordea Powszechnego Towarzystwa Emerytalnego.


Serwis zyskał nowe funkcjonalności, nawigację oraz szatę graficzną. Wprowadzone zmiany mają na celu podniesienie komfortu korzystania z serwisu przez Klientów
i Partnerów, uproszczenie dostępu do najważniejszych informacji oraz oferty produktowej.

 

 

Strona główna serwisu została podzielona na wyraźne grupy informacji – wyodrębniono menu produktowe i korporacyjne. Wprowadzono czytelny podział oferowanych produktów na cztery kategorie: ochrona, inwestycje, emerytura i dla firm. Zostały one oznaczone charakterystycznymi ikonami dedykowanymi każdej kategorii. Zastosowano rozbudowaną, stałą stopkę dostępną z każdej podstrony, znacznie też zmienił się wygląd strony poprzez odświeżenie grafiki. Jednym z nowych rozwiązań, które znalazły się w serwisie jest „Strefa Klienta” – podstrona stworzona specjalnie z myślą o potrzebach Klientów Nordea Życie i Nordea PTE. Zgromadzone zostały na niej najważniejsze informacje, dokumenty i narzędzia – wszystko to, co z punktu widzenia Klientów jest dla nich najistotniejsze.

 

„Modernizując serwis wykorzystaliśmy nowoczesne rozwiązania w tej dziedzinie. Wprowadziliśmy nie tylko zmiany niezbędne w architekturze strony czy jej wyglądzie, ale też dodaliśmy nowe funkcje i zoptymalizowaliśmy serwis pod kątem użyteczności.
Co najważniejsze, udostępniliśmy Klientom nową sekcję „Strefa Klienta”, dzięki której istotne dokumenty i narzędzia ułatwiające korzystanie z naszych produktów zgromadziliśmy w jednym miejscu. Prowadzone wraz z uruchomieniem serwisu badanie ankietowe, pozwoli nam na bieżąco oceniać, jak wprowadzone zmiany zostały przyjęte przez użytkowników i stale ulepszać serwis pod katem ich potrzeb” – mówi Tomasz Głodowski, Dyrektor Działu Marketingu i PR spółek Nordea Życie i Nordea PTE.


Nowa osłona serwisu www zamknęła proces odświeżania materiałów wykorzystywanych
w komunikacji z Klientami, który Nordea Życie i Nordea PTE rozpoczęły przed kilkoma miesiącami.

Źródło: Nordea Bank Polska

RELATED ARTICLES

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular