Nowy spot reklamowy Banku Spółdzielczego w Limanowej

Twój Bank dba o wszystko, co jest dla Ciebie ważne” takimi słowami rozpoczyna się spot wizerunkowy Banku Spółdzielczego w Limanowej.


 

Wychodząc naprzeciw potrzebom marketingowym Bank, jako instytucja silnie zakorzeniona w lokalnym środowisku i której tradycje sięgają 1877 roku, zrealizował spot reklamowy. Zamysłem jego wykonania, jako narzędzia komunikacji zewnętrznej, było dotarcie do potencjalnych i obecnych Klientów oraz ukazanie pozytywnego wpływu Banku na lokalne środowisko.

 

Bank troszczy się o bezpieczeństwo, wspierając tych, którzy stoją na jego straży, inwestuje w dzieci i młodzież, które od najmłodszych lat uczy oszczędzania, wartości pieniądza i zasad przedsiębiorczości, a także umożliwia rozwijanie talentów, pomaga spełniać marzenia, dba o region i jego rozwój oraz kultywuje tradycję i kulturę.

 

Na zakończenie filmowej reklamy wypowiada się Prezes Zarządu Banku Adam Dudek: „Bank Spółdzielczy to spółdzielnia o 140 – letniej tradycji i jest aktualnie Bankiem nowoczesnym, starającym się nadążać za potrzebami współczesnej technologii bankowej. Posiadamy te same rodzaje usług, które obecnie oferują banki komercyjne. Oddziałujemy pozytywnie na lokalną społeczność. Wpisujemy się w oczekiwania tejże społeczności działaniem pomocowym. Część wyniku finansowego trafia z powrotem do naszych klientów”.


Mamy nadzieję, że naszym obecnym Klientom spodoba się taka forma reklamy, a potencjalnych zachęci do skorzystania z produktów Banku.

 

Zachęcamy do zapoznania się ze spotem:

http://bs.limanowa.pl/aktualnosci/aktualnosc/zobacz/nowy.html

Spot reklamowy zrealizowany został przez Gravity Media na zlecenie Banku Spółdzielczego w Limanowej.

Nowa oferta BGŻOptima dla kolekcjonerów zysku

BGŻOptima wprowadza do swojego portfolio nowy produkt. Lokata Kolekcjonerska to 4-miesięczny depozyt ze stałym oprocentowaniem 2,4 proc. w skali roku. Z oferty skorzystać mogą zarówno nowi, jak i dotychczasowi klienci.


Lokata Kolekcjonerska to nowa propozycja dla osób, które chcą pomnażać swoje oszczędności przy wykorzystaniu klasycznych produktów depozytowych, gwarantujących całkowitą ochronę kapitału. BGŻOptima umożliwia zdeponowanie pieniędzy na 4-miesięcznej, nieodnawialnej lokacie oprocentowanej na 2,4 proc. w skali roku.

 

Warunkiem skorzystania z promocyjnego oprocentowania jest ulokowanie na lokacie nowych środków. Z produktu mogą skorzystać również nowi klienci, po założeniu bezpłatnego konta oszczędnościowego SMART. Klient może posiadać do trzech Lokat Kolekcjonerskich o maksymalnej wartości 100 tys. zł każda. Kwota minimalna, potrzebna do założenia depozytu z nowej oferty to 1 000 zł.

 

Oferta jest ograniczona czasowo. Aby z niej skorzystać należy do 2 października złożyć wniosek o lokatę przez bankowość internetową BGŻOptima.

 

Szczegóły Lokaty Kolekcjonerskiej:

  • Oprocentowanie 2,4 proc. w skali roku;

  • 4 miesięczny okres trwania depozytu;

  • Oferta tylko na nowe środki;

  • Maksymalna liczba lokat dostępna dla jednego Klienta – 3;

  • Minimalna wartość pojedynczej lokaty – 1.000 zł;

  • Maksymalna wartość pojedynczej lokaty – 100.000 zł.

Źródło: BGŻOptima

PKO Bank Polski wprowadza do swoich oddziałów długopisy cyfrowe

Po raz pierwszy w Polsce w oddziałach bankowych startują testy długopisu cyfrowego, dzięki któremu  podpisany przez klienta formularz trafia w czasie rzeczywistym do systemów bankowych. PKO Bank Polski wraz ze startupem IC Solutions rozpoczyna pilotaż IC Pen. Szybszy czas obsługi, redukcja zużywanego papieru i automatyczna cyfrowa archiwizacja – to tylko niektóre z korzyści tego innowacyjnego rozwiązania.

 

 

IC Pen to system digitalizacji danych, który umożliwia utrwalenie w formie elektronicznej tekstu pisanego na papierze. Zastosowanie innowacyjnego długopisu cyfrowego w oddziałach PKO Banku Polskiego umożliwi efektywne i szybkie zawieranie umów oraz ich automatyczne katalogowanie w systemie. Doradcy nie będą musieli skanować podpisanych formularzy, a ponadto w oddziałach będą zużywane mniejsze ilości papieru.

– Nasza otwartość na innowacje oraz coraz szerzej zakrojona współpraca ze środowiskiem startupów przynosi wielowymiarowe korzyści zarówno naszym klientom, jak i Bankowi jako organizacji. Digitalizacja procesów jest w naszej strategii jednym z kluczowych założeń i sukcesywnie wcielamy ją w życie, a rozwiązania proponowane w tym zakresie przez firmy z branży fintech są dla nas szczególnie interesujące. Naszym celem jest dalsze wzmacnianie wizerunku PKO Banku Polskiego jako instytucji nowoczesnej i zaawansowanej technologicznie. Tworzymy cyfrową rewolucję, a wiele innowacyjnych rozwiązań wdrażanych w Banku staje się benchmarkiem rynkowym – mówi Szymon Wałach, dyrektor Pionu Klienta Detalicznego w PKO Banku Polskim.

W ramach testów w kilku oddziałach PKO Banku Polskiego wybrane formularze będą wypełniane w systemie przez doradcę, a następnie wydrukowane na zwykłej drukarce laserowej. Po ich podpisaniu przez klienta za pomocą długopisu cyfrowego, będą natychmiast dostępne jako skan w systemach bankowych. Długopis jednoznacznie rozpoznaje rodzaj formularza oraz konkretną kartkę czy stronę – każdy formularz posiada cechy druku ścisłego zarachowania i jest unikalny.

Bank prowadzi pilotaż we współpracy z firmą IC Solutions – startupem założonym przez naukowców z Uniwersytetu Adama Mickiewicza, jednym ze zwycięzców II edycji programu akceleracyjnego MIT Enterprise Forum Poland w ścieżce „Let’s Fintech with PKO Bank Polski!”. Ścieżka ta pozwala wyłonić najciekawsze przedsięwzięcia technologiczne możliwe do zaimplementowania w polskiej bankowości.

– Technologia długopisu cyfrowego oszczędza czas pracownikom, pozwala na znaczącą redukcję zużywanego papieru, a także wprowadza w sposób automatyczny pełny elektroniczny obieg dokumentów. Punktem wyjścia dla naszego rozwiązania jest papier i długopis, a więc znana, wygodna i zrozumiała dla każdego analogowa technologia – podkreśla Rafał Witkowski, prezes IC Solutions.

Pilotaż będzie realizowany przez 6 miesięcy w 4 oddziałach PKO Banku Polskiego: Oddziale 1 w Grójcu, Oddziale 12 w Łodzi, Oddziale 38 w Poznaniu i Oddziale 101 w Warszawie. W pierwszej kolejności będą testowane następujące formularze: potwierdzenie założenia lokaty, FATCA, CRS, wpłaty i wypłaty Western Union oraz udzielenie i odwołanie pełnomocnictwa. Pilotaż pozwoli Bankowi na precyzyjną ocenę efektywności nowej technologii oraz uzyskanie oceny rozwiązania przez klientów i pracowników oddziałów.

Długopis cyfrowy to kolejna innowacja testowana w oddziałach laboratoryjnych PKO Banku Polskiego. Są to wybrane oddziały w całej Polsce, w których prowadzone są testy nowoczesnych rozwiązań technologicznych zanim zostaną wdrożone w całej sieci. Dzięki temu Bank zyskuje pewność, że nowe rozwiązania będą akceptowane i chętnie wykorzystywane zarówno przez klientów, jak i pracowników, a także że będą korzystne i efektywne dla organizacji. Dotychczas w oddziałach laboratoryjnych PKO Banku Polskiego testowano między innymi: udostępnienie klientom demonstracyjnej wersji aplikacji IKO na specjalnie przygotowanych do tego telefonach, udostępnienie klientom tabletów z wersją demonstracyjną nowego iPKO, serwisu PKO Junior oraz ofertą produktową na stronie www Banku, darmowe WiFi dla klientów Banku, system analizy ruchu klientów w oddziale, czy wreszcie stanowiska samoobsługowe umożliwiające wpłaty gotówki, przelewy między własnymi rachunkami, przelewy na dowolne konto, założenie lokaty, sprawdzenie lub wydruk salda oraz innych operacji.

Źródło: PKO Bank Polski

Inbank z kampanią „3 x 0 zł” – będą zmiany w ofercie kredytów gotówkowych

Inbank Polska wprowadza zmiany w ofercie jednego ze swoich sztandarowych produktów, kredytu gotówkowego. Od 26 września wystartowała kampania „3 x 0 zł”, komunikująca unikalne cechy kredytu gotówkowego w Inbank – zmniejszenie prowizji wyjściowej, brak dodatkowych kosztów udzielenia kredytu oraz likwidację opłaty za wcześniejszą spłatę.

 

Kredyt gotówkowy Inbank to jeden z głównych produktów w ofercie banku. Klienci mogą wnioskować o dostępny całkowicie online produkt w kwocie od 2 tys. do 50 tys., rozkładając spłatę na okres od 4 do 72 miesięcy. Zgodnie z nowymi zasadami obniżeniu ulegnie prowizja wyjściowa – wysokość ustalana indywidualnie  będzie wynosić już od  0%.

W Inbank stawiamy na wygodę klientów i dopasowujemy się do ich potrzeb. Dlatego też już jakiś czas temu wydłużyliśmy okres spłaty do 72 miesięcy, tak aby jeszcze łatwiej mogli dopasować zobowiązania kredytowe i wysokość raty do budżetu domowego. Aby zapewnić im jeszcze większy komfort zarządzania kredytem, zmniejszyliśmy prowizję kredytową oraz postanowiliśmy zrezygnować z opłaty za jego wcześniejszą spłatę – komentuje Maciej Marchewicz, dyrektor Departamentu Produktów Kredytowych Inbank.

Obniżenie prowizji oraz brak opłaty za wcześniejszą spłatę kredytu uzupełnia całkowity brak kosztów dodatkowych związanych z zaciągnięciem kredytu.

Nasz kredyt dostępny jest jak wszystkie produkty w Inbank w 100% online, a więc klient ma całkowitą swobodę wnioskowania, w dowolnym miejscu i czasie. Poza tym w Inbank nie stawiamy klientom żadnych dodatkowych wymagań. Nie przedstawiamy mu ofert wiązanych, ani też nie oczekujemy, aby korzystał z produktów innych instytucji, np. z drogiego ubezpieczenia. Dostaje tylko to czego potrzebuje, samodzielnie wyznaczając kwotę i czas spłaty kredytu – dodaje Maciej Marchewicz.

Oprocentowanie kredytu jest stałe i wynosi 8,99%.

Źródło: Inbank

Bank BGŻ BNP Paribas z usługą Android Pay. Na początek tylko dla nowych klientów

Płatności bez portfela i bez karty, szybko i bezpiecznie. Bank BGŻ BNP Paribas wprowadził usługę Android Pay, umożliwiającą płatności bezgotówkowe za pomocą telefonu. Z nowej funkcjonalności Banku mogą skorzystać nowi klienci oraz ci, którzy posiadają karty Mastercard BGŻ BNP Paribas wydane po 12 września 2016 roku. Stopniowo i sukcesywnie usługa ta będzie udostępniana pozostałym klientom Banku.

 

 

Od dziś klienci Banku BGŻ BNP Paribas mogą dokonywać zakupów bez użycia karty. Wystarczy, że będą mieli pod ręką telefon komórkowy z systemem Android i zainstalowaną aplikacją Android Pay, do której zostanie przypisana karta MasterCard, wydana po 12 września 2016 roku przez Bank BGŻ BNP Paribas.

 

 Usługa Android Pay jest w pełni bezpieczna. Numery kart dołączonych do usługi są zamieniane na wirtualne numery kont. Dzięki temu sklep nie otrzymuje informacji o numerze karty, którą dokonywana jest transakcja. Wszystkie płatności zbliżeniowe powyżej 50 zł wymagają potwierdzenia kodem PIN – tak dla aplikacji Android Pay, jak i dla zwykłej karty. Użytkownicy mają też kontrolę nad swoimi transakcjami, ponieważ po każdej z nich w systemie pojawiają się powiadomienia. Historia ostatnich 10 transakcji jest dostępna w aplikacji – wyjaśnia Dorota Marciniak, dyrektor Biura Kart Bankowych w Banku BGŻ BNP Paribas.

 

Korzystanie z usługi Android Pay jest bezpłatne. Należy pobrać darmową aplikację ze sklepu Google Play, podać dane karty, z której dokonywane będą płatności i ustawić jedną jako domyślną. Do korzystania z aplikacji niezbędny jest system Android w wersji 4.4. bądź bardziej aktualny oraz smartfon z technologią NFC. W momencie rejestracji karty telefon powinien mieć również dostęp do Internetu. Połączenie z Internetem nie jest natomiast konieczne w przypadku  dokonania samej płatności.

 

Płatności Android Pay akceptowane są przez wszystkie sklepy, w których możliwe jest dokonywanie transakcji zbliżeniowych. Ponadto, usługa jest dostępna w części aplikacji zakupowych on-line. W takim przypadku wystarczy wybrać tę formę płatności i zatwierdzić ją kodem zabezpieczającym telefon.

 

Z nowej usługi banku mogą skorzystać nowi klienci oraz ci, którzy posiadają karty Mastercard BGŻ BNP Paribas wydane po 12 września 2016 roku. Stopniowo i sukcesywnie usługa ta będzie udostępniana pozostałym klientom.

Źródło: Bank BGŻ BNP Paribas

Raiffeisen Polbank rusza z nową stroną internetową

Raiffeisen Polbank uruchomia nowy serwis internetowy. W jego tworzeniu położono nacisk na przejrzystość i czytelność, wygodę użytkowania i intuicyjną obsługę. Każdy klient z łatwością znajdzie w nim wszystko, co dla niego najważniejsze. Po wdrożeniu nowego systemu bankowości internetowej oraz nowych aplikacji mobilnych na telefony z systemami Android i iOS, to kolejne rozwiązanie, dzięki któremu Raiffeisen Polbank usprawni komunikację z klientami i zapewni im wygodny dostęp do informacji o swojej ofercie. Nowa strona zastąpi dotychczasową jutro.

 

Karta Kibica PGE Skry Bełchatów w Bankach Spółdzielczych SGB

Banki Spółdzielcze zrzeszone w SGB rozpoczęły współpracę z PGE Skrą Bełchatów, której jednym z elementów jest nowoczesna karta kibica dedykowana sympatykom bełchatowskiej drużyny. Karta płatnicza, z którą wiążą się dodatkowe zniżki dla posiadaczy, dostępna będzie w Bankach Spółdzielczych SGB od października br. Oficjalne ogłoszenie współpracy odbyło się 23 września br. na konferencji prasowej przed meczem o Superpuchar Polski, który PGE Skra Bełchatów zdobyła.

 

Pożyczka Szerokopasmowa dla firm telekomunikacyjnych już dostępna w Alior Banku

Realizując postanowienia podpisanej 18 lipca br. umowy z Bankiem Gospodarstwa Krajowego, Alior Bank, jako pierwszy i obecnie jedyny na rynku, oferuje atrakcyjne finansowanie inwestycyjne – „Pożyczkę Szerokopasmową”.

 

 

Dzięki połączeniu środków z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa (POPC) oraz środków własnych, za pośrednictwem Alior Banku, do przedsiębiorstw telekomunikacyjnych trafi 46 mln zł. O preferencyjne finansowanie mogą ubiegać się przedsiębiorcy z segmentu małych, średnich i dużych firm, planujący inwestycje w budowę, rozbudowę lub przebudowę sieci telekomunikacyjnej, zapewniającej dostęp do szybkiego Internetu. Warunkiem ubiegania się o „Pożyczkę Szerokopasmową” jest wpis przedsiębiorstwa do rejestru prowadzonego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej. Finansowaniu podlegają inwestycje na białych, szarych i czarnych obszarach NGA.

– Cieszymy się, że Alior Bank jest pierwszym partnerem Banku Gospodarstwa Krajowego w programie finansowania rozwoju sieci szerokopasmowych. Mamy duże doświadczenie we wspieraniu firm w dostępie do preferencyjnych warunków zabezpieczenia i kredytowania. Rozwój i finansowanie infrastruktury teleinformatycznej są dla nas istotne, ponieważ szeroki dostęp do Internetu wpisuje się w ogłoszoną przez bank strategię „Cyfrowego buntownika”. Zakłada ona m.in. wprowadzenie nowych rozwiązań cyfrowych i przeprowadzenie klientów przez rewolucję technologiczną w sposób bezpieczny i przyjazny – mówi Urszula Krzyżanowska, wiceprezes Zarządu odpowiedzialna za Pion Biznesu.

– Bank Gospodarstwa Krajowego przyczynia się do zrównoważonego rozwoju społeczno-gospodarczego Polski, czyli osiągnięcia jednego ze strategicznych celów Strategii na Rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju. Zrównoważony rozwój to także zapewnianie jak najbardziej powszechnego dostępu do szybkiego Internetu, a tym samym wsparcie m.in. MŚP w ich rozwoju poprzez lepszy i szybszy dostęp do informacji, wiedzy i usług. W minionej perspektywie całkowita wartość udzielonego wsparcia wyniosła ok. 4 mld zł. W perspektywie 2014-20 mamy łącznie  do wykorzystania ponad 10 mld zł, w tym 1 mld zł na rozwój infrastruktury dla szerokopasmowego Internetu – mówi Przemysław Cieszyński, członek Zarządu BGK.

Wysokość jednostkowej pożyczki udzielanej przez Alior Bank może wynosić od 20 tys. do 10 mln zł. Jest ona udzielana na okres do 15 lat. Inwestor może ubiegać się o karencję w spłacie kapitału – do 30 miesięcy od daty uruchomienia pierwszej transzy.

Główną zaletą Pożyczki Szerokopasmowej jest niski koszt finansowania. Połączenie w jednej pożyczce środków z POPC i funduszy własnych Alior Banku pozwala na zmniejszenie oprocentowania do poziomu znacznie poniżej warunków rynkowych. Przedsiębiorstwa telekomunikacyjne mogą uzyskać w efekcie wsparcie ze środków publicznych w formie pomocy de minimis (wartość pomocy stanowi różnica w oprocentowaniu rynkowym, a tym, które uzyskuje inwestor).
Szczegółowe informacje, Wytyczne dla Inwestorów, katalog możliwych do sfinansowania kosztów, wzór wniosku o Pożyczkę Szerokopasmową oraz lista najczęściej zadawanych pytań są dostępne na stronie: www.aliorbank.pl/pozyczkaszerokopasmowa.

Przedsiębiorcy z sektora MŚP mają coraz więcej możliwości rozwijania swojego biznesu, skali i zakresu działania. Mogą sięgać po dotacje czy różnego rodzaju środki zwrotne, którymi w dużej części zarządza Bank Gospodarstwa Krajowego. Rola BGK w systemie wspierania MSP polega na współpracy z innymi instytucjami finansowymi: bankami sieciowymi: komercyjnymi i spółdzielczymi oraz lokalnymi i regionalnymi instytucjami rozwoju. Na przestrzeni lat bank wypracował sposoby skutecznego dotarcia do przedsiębiorców w regionach, dzięki czemu w ciągu kilku ostatnich lat z programów BGK skorzystało przeszło 150 tysięcy firm. Skala wsparcia, jakie trafia do MŚP za pośrednictwem BGK rośnie – w poprzedniej perspektywie finansowej było to ok. 4 mld zł z krajowych i regionalnych programów operacyjnych. Na lata 2014-2020 ta kwota jest ponad dwukrotnie większa i wynosi ponad 10 mld zł.

W najbliższym czasie BGK ogłosi drugi przetarg dla instytucji finansowych, które będą udzielały pożyczek szerokopasmowych, tak aby zwiększyć pulę dostępnego dla przedsiębiorców wsparcia.

Źródło: Alior Bank

Startuje EnveloBank, cyfrowa marka Banku Pocztowego

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, 27 września 2017 roku na rynku zadebiutował EnveloBank, cyfrowa marka Banku Pocztowego. Nowa bankowość mobilna i internetowa skierowana jest do osób, dla których naturalnym sposobem kontaktu z bankiem jest smartfon, tablet czy komputer. Oficjalna premiera marki zaplanowana jest na przyszły tydzień.

 


Można już korzystać z usług EnveloBanku nowej, cyfrowej marki Banku Pocztowego. Debiutuje pod hasłem Finanse w porządku, które jest jednocześnie deklaracją zapewnienia komfortu wynikającego z wygody oraz funkcjonalności, jakie oferuje nowa bankowa marka. Oficjalna premiera oraz początek aktywnego zachęcania klientów do korzystania z EnveloBanku, zaplanowane są na przyszły tydzień.

 

– Wchodzimy na rynek z przygotowanym zgodnie z aktualnymi trendami serwisem RWD i nowoczesnym rozwiązaniem mobilnym. Wyróżniki EnveloBanku w postaci kalendarza oraz modułu faktur, wraz z przejrzystością oraz intuicyjnością serwisu sprawią, że klienci odczują satysfakcję z tego, że do nas dołączyli mówi  Paweł Dudek, szef projektu EnveloBanku.

 

Oferta promująca cyfrowość


Na początek, bo oferta EnveloBanku będzie systematycznie rozwijana, klienci indywidualni mogą skorzystać z EnveloKonta, EnveloKonta Oszczędnościowego, EnveloKarty debetowej, EnveloLokaty internetowej oraz wyżej oprocentowanej EnveloLokaty mobilnej. Podobnie wygląda zakres oferty skierowanej do mikroprzedsiębiorców, którzy mogą wybrać Firmowe EnveloKonto, Firmowe EnveloKonto oszczędnościowe, Firmową EnveloKartę debetową oraz Firmowe EnveloLokaty.

 

To, czym wyróżnia się EnveloBank, to przygotowany w technologii RWD serwis bankowości internetowej z funkcjonalnościami kalendarzem oraz modułem faktur.

 

– Kalendarz i moduł faktur to nasze wyróżniki konkurencyjne i zarazem kompletne rozwiązanie zarządzania płatnościami. Poprzez uporządkowanie rachunków czy przypomnienie o terminie płatności, EnveloBank zapewni klientom porządek w codziennym zarządzaniu płatnościami mówi Paweł Dudek.

 

Moduł faktur w wersji EnveloBanku to unikalna funkcjonalność pozwalająca na automatyzację płatności za faktury i dodawanie ich przez użytkownika w sposób naturalny dla niego zdjęciem, emailem lub z Biura Obsługi Klienta za pośrednictwem dostawcy zewnętrznego. Tymczasem Kalendarz zawiera transakcje automatyczne (np. zlecenia stałe) i przypomnienia o płatnościach, które użytkownik może wygodnie potwierdzać i kierować do realizacji. Transakcje mogą zostać zapisane do zewnętrznych kalendarzy (np. Google, Outlook, Apple), a o nadchodzącym terminie płatności użytkownik zostanie powiadomiony mailem, sms-em lub poprzez aplikację mobilną.

 

Dodatkowo EnveloBonusem promowane są płatności internetowe i przesyłki realizowane za pośrednictwem Poczty Polskiej. Wystarczy zrobić zakupy w internecie za minimum 30 zł i zapłacić za nie kartą EnveloBanku lub szybkim przelewem internetowym z EnveloKonta (tzw. pay-by-link), wybrać jeden ze sposobów dostawy Poczty Polskiej, a następnie zarejestrować w bankowości internetowej lub mobilnej numer przesyłki, by otrzymać zwrot pieniędzy za przesyłkę na EnveloKonto nawet do 200 zł rocznie.

 

Dla kogo EnveloBank


EnveloBank wychodzi na przeciw oczekiwaniom czterech Grup Klientów: Debiutantów (młodych ludzi wchodzących na rynek pracy), Niezależnych (singli i par nie posiadających jeszcze dzieci), Rodzinnych (rodzin z dziećmi) oraz Mikroprzedsiębiorców. Te cztery pozornie nie mające ze sobą wiele wspólnego grupy coś jednak łączy – potrzeba korzystania z mobilnych rozwiązań bankowych oraz brak czasu bądź chęci na samodzielne zadbanie o porządek w finansach. Za nich, a w przyszłości także Studentów, a nawet przedstawicieli tzw. Generacji Z zrobi to EnveloBank. W pierwszej kolejności oferta EnveloBanku kierowana jest do nowych klientów. Docelowo jednak Bank nie wyklucza udostępnienia przyjaznego procesu przejścia także klientom z Banku Pocztowego.

 

Więcej informacji na temat EnveloBanku znaleźć można na stronie www.envelobank.pl.

Źródło: Bank Pocztowy

1000 pracowników ING pobiegnie w Biegnij Warszawo

W niedzielę 1 października startuje Biegnij Warszawo, jeden z największych biegów masowych w stolicy. ING Bank Śląski jest partnerem generalnym wydarzenia. Pomarańczowa drużyna, składająca się z ponad 1000 pracowników banku z całej Polski, pobiegnie na rzecz Fundacji ING Dzieciom.


 

Przygoda ING z Biegnij Warszawo zaczęła się w 2013 roku, kiedy w ramach oddolnej inicjatywy kilkuset pracowników banku zorganizowało się w pomarańczową drużynę i przebiegło razem dystans 10 km. Od tego czasu drużyna biegaczy ING z kolejną edycją biegu rośnie w siłę. W tym roku bank został partnerem generalnym wydarzenia, a do biegu zapisało się ponad 1000 pracowników ING z całej Polski. W szesnastu miastach w całej Polsce bank zorganizował dla nich profesjonalne treningi przygotowujące do startu.

 

Podobnie jak w poprzednich latach, pomarańczowa drużyna pobiegnie dla Fundacji ING Dzieciom. Za każdego pracownika ING, który ukończy bieg lub marsz, bank przekaże Fundacji środki pieniężne. Dzięki temu pracownicy realizując swoją pasję, mogą jednocześnie uczestniczyć w jednym z najpopularniejszych biegów w Warszawie i wspierać wewnętrzną akcję charytatywną.

Osoby, któr chcą dopingować i wspierać pomarańczowych biegaczy, mogą wziąć udział w MaszerujęKibicuję, wydarzeniu towarzyszącemu Biegnij Warszawo. Uczestnictwo polega na przejściu marszem 5-kilometrowej pętli, wyznaczonej obok trasy biegu. To doskonałe rozwiązanie dla aktywnych kibiców, którzy chcą dopingować pomarańczowych biegaczy.

 

Zaangażowanie ING w Biegnij  Warszawo wspierają działania w internecie. Na blogu https://spolecznosc.ingbank.pl oraz w mediach społecznościowych bank publikuje artykuły i infografiki zachęcające do biegania i motywujące do pokonywania własnych barier oraz walki o wyznaczony cel. W ten sposób chce zwrócić uwagę, że między dbałością o finanse osobiste, a uprawianiem sportu jest wiele wspólnego. Na miejscu w trakcie Biegnij Warszawo relację z biegu poprowadzi Marcin Frej, bloger z Zabiegani.tv. Akcji towarzyszy konkurs na profilu banku na Facebooku, w którym do wygrania są vouchery na artykuły sportowe.