Prosto i z sensem, czyli płać i wygrywaj!

Credit Agricole zachęca aktualnych i przyszłych posiadaczy swoich kart kredytowych do udziału w konkursie „Płać kartą i wygrywaj!”. Na najaktywniejszych konkursowiczów czeka aż 40 nagród marki Apple.


Warunkiem uczestnictwa w zabawie jest posiadanie karty kredytowej banku i dokonanie przy jej pomocy w okresie od 3 listopada 2014 r. do 1 lutego 2015 r. jak największej liczby transakcji bezgotówkowych lub wypłat z bankomatu o minimalnej wartości 20 zł. Do udziału w konkursie klienci banku mogą się zgłosić poprzez stronę www.credit-agricole.pl/konkurs, telefonicznie pod numerami +48 71 35 49 009 lub 801 33 00 00 lub w placówce.

 

Co tydzień Credit Agricole nagrodzi sprzętem marki Apple trzech, a w ostatnim tygodniu trwania konkursu czterech najbardziej aktywnych użytkowników kart kredytowych. W listopadzie zwycięzcy otrzymają iPhone 5S, w grudniu iPod touch, a w styczniu iPad mini.

W finale konkursu bank dodatkowo nagrodzi 10 osób, które w najciekawszy sposób odpowiedzą na pytanie „Jaki jest Twój przepis na udane zakupy?”, i które w czasie trwania zabawy dokonały swoją kartą kredytową transakcji o łącznej wartości minimum 1000 zł. Zwycięzcy otrzymają nagrody pieniężne w wysokości od 1000 do 15 000 zł.

 

W konkursie, który potrwa do 1 lutego 2015 r., mogą wziąć udział posiadacze kart kredytowych Credit Agricole: Visa Gold, Silver, Standard, Maxima, E.Leclerc i Castorama oraz MasterCard Gold, Silver, Standard i Alsolia.

 

Regulamin konkursu „Płać kartą i wygrywaj!” dostępny jest na stronie www.credit-agricole.pl, w placówkach banku, placówkach partnerskich oraz punktach obsługi klientów w marketach Castorama.

Źródło: Credit Agricole

Deutsche Asset & Wealth Management z nagrodą "Inwestor Roku" w regionie Europy Środkowo-Wschodniej

Deutsche Asset & Wealth Management (DeAWM) został wyróżniony aż w trzech kategoriach, zdobywając jednocześnie najważniejszy tytuł „Inwestor Roku”

w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, w ramach 4. edycji konkursu CEE Investment & Green Building Awards, organizowanego co roku przez magazyn EuropaProperty.

 

Office Investor.jpg

 

Konkurs dedykowany jest inwestycjom oraz budownictwu zrównoważonego rozwoju
w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. Zwycięzcy są wybierani przez międzynarodowe jury składające się ze specjalistów rynku nieruchomości.

Polski oddział DeAWM otrzymał najważniejsze nagrody w trzech kategoriach:

  • Inwestor Roku, w uznaniu za inwestycje DeAWM w wysokości 0,5 mld euro obejmujące zakup budynków Rondo1 i Metropolitan

  • Inwestor Biurowy Roku

  • Transakcja Roku – inwestycja powyżej 100 mln euro – zakup budynku Rondo1

Jury konkursu CEE Investment & Green Building Awards doceniło osiągnięcia spółki w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy. DeAWM w Polsce posiada w zarządzaniu aktywa o wartości ponad 1 miliarda euro, co czyni ją jednym z największych inwestorów na rynku nieruchomości biurowych w kraju. Kwota uwzględnia dwie ostatnie transakcje DeAWM, czyli zakup budynku Rondo 1 oraz biurowca Metropolitan zlokalizowanego w samym sercu Warszawy.

 

Odbierając nagrody, Marek Jakubiak, Head of Real Estate, CEE, powiedział: – Jesteśmy zaszczyceni tymi wyróżnieniami, tak ważnymi w naszej branży. To potwierdza siłę całego zespołu, który nieustannie poszukuje atrakcyjnych możliwości lokowania kapitału na rynku nieruchomości dla naszych inwestorów.

 

– Europa Środkowo-Wschodnia jest dla nas istotnym regionem pod względem strategicznym, dlatego będziemy kontynuować nasze działania w tej części kontynentu – dodał Gianluca Muzzi,Head of Real Estate ex Germany w Deutsche Asset & Wealth Management.

Program Ambasador Banku BNP Paribas

W październiku ruszył Program Ambasador Banku BNP Paribas skierowany do najlepszych studentów zainteresowanych branżą bankową. 12 ambasadorów będzie reprezentowało i promowało działania banku na uczelniach. W zamian za to studenci będą mieli okazję m.in. poznać firmę oraz wziąć udział w projektach i warsztatach z różnych dziedzin.


W ramach Programu Ambasador 12 studentów z całej Polski przez 8 miesięcy będzie reprezentowało BNP Paribas na swoich uczelniach. Będą oni wspierali bank w działaniach wizerunkowych, opracowywali autorskie strategie promocji BNP Paribas Banku wśród studentów czy przygotowywali panele dyskusyjne, warsztaty i spotkania. Do ich zadań będzie także należało komunikowanie projektów skierowanych do studentów, np. międzynarodowej gry biznesowej Ace Manager organizowanej przez BNP Paribas. W realizacji misji ambasadorowie mogą liczyć na pomoc pracowników Departamentu Planowania i Rozwoju Kariery, a także Departamentu Komunikacji Marketingowej, Korporacyjnej i PR.

 

Pełnienie funkcji ambasadora umożliwi studentom m.in. udział w warsztatach w centrali banku, zapoznanie się z jego działalnością, organizowanie wydarzeń promocyjnych czy zdobycie doświadczenia w realizacji projektów z zakresu employer brandingu. Studenci będą też mogli uczestniczyć w sesji Development Center i rozmowie rekrutacyjnej z indywidualną informacją zwrotną. Na koniec otrzymają certyfikat poświadczający odbycie programu.

 

Udział w Programie Ambasador może być pierwszym krokiem do kariery w finansach, a uczestnictwo w projekcie wiąże się z wieloma korzyściami dla studentów. Jest to przede wszystkim szansa zdobycia doświadczenia odmiennego od standardowych działań i projektów podejmowanych w ramach zajęć na uczelni. Już na początku swojej drogi zawodowej studenci są współodpowiedzialni za tworzenie wizerunku marki oraz realizację samodzielnych, kreatywnych projektów. Program Ambasador umożliwia również zbudowanie sieci kontaktów na przyszłość –mówi Anna Sawczuk z Departamentu Rozwoju i Planowania Kariery w BNP Paribas Banku Polska, koordynująca Program Ambasador. – Dodatkowo, najbardziej efektywny i zaangażowany ambasador będzie miał możliwość odbycia płatnych praktyk w naszym banku– dodaje Anna Sawczuk.

 

Pod koniec października odbyły się pierwsze warsztaty dla ambasadorów w centrali banku w Warszawie.

Źródło: BNP Paribas Bank Polska

Jesienna akcja krwiodawstwa w ING Banku Śląskim zakończona

Pracownicy ING Banku Śląskiego zakończyli jesienną akcję honorowego krwiodawstwa. W spotkaniach udział wzięło blisko 100 pracowników, którzy oddali 47 litrów krwi.


W ramach jesiennej akcji krwiodawstwa odbyło się 5 spotkań w Katowicach, Częstochowie i Szczecinie.

 

Honorowe akcje krwiodawstwa ING stanowią stały element działalności społecznej ING Banku Śląskiego. Organizowane są przez pracowników banku kilka razy w roku, na terenie całej Polski, przy współpracy z Regionalnymi Centrami Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa. W akcjach zorganizowanych w 2014 roku uczestniczyło 178 pracowników banku, którzy oddali ponad 80 litrów krwi.

 

Społeczna odpowiedzialność biznesu i działania w tym obszarze wspierają realizację celów biznesowych ING Banku Śląskiego. Strategia CSR określa cele, działania oraz mierniki w obszarach relacji z klientami, relacji z pracownikami, działalności na rzecz społeczeństwa oraz działalności na rzecz środowiska naturalnego. Bank znajduje się w składzie pierwszego w Polsce giełdowego indeksu spółek odpowiedzialnych społecznie – RESPECT Index oraz w elitarnym gronie firm wyróżnionych certyfikatem Top Employer oraz Top Employer Europe. Bank jako jedyna instytucja finansowa został wyróżniony Złotym Listkiem CSR Polityki 2014.

Źródło: ING Bank Śląski

Karta BIZ Banku startuje w konkursie na najładniejszą polską kartę roku

BIZ Bank zaprasza do głosowania na najładniejszą polską kartę 2014 roku – można to zrobić do 20 listopada 2014 roku. Wystarczy kliknąć w link: http://www.conkarta.pl/index.php?id=137 i wybrać pozycję numer 7.

 

Każdy może oddać swój głos anonimowo lub podać imię i nazwisko oraz adres e-mail, aby wziąć udział w losowaniu zaproszeń na konferencję Central European Electronic Card.

 

cid:image001.png@01CFFFEC.50E826B0

 

BIZ Bank jest częścią FM Bank PBP SA, banku działającego od wielu lat w Polsce. Właścicielem większościowym FM Banku PBP jest fundusz typu private equity zarządzany przez EMP Abris Capital Partners, którego głównymi inwestorami są renomowane fundusze inwestycyjne i emerytalne

Źródło: FM Bank PBP

Nowe lokaty na bossabank.pl

W najbliższy poniedziałek, 17 listopada 2014 r., na platformie oszczędnościowo – inwestycyjnej Banku Ochrony Środowiska – bossabank pojawią się dwie nowe lokaty w ramach specjalnej promocji Hit Tygodnia.


Będą to:

  • 4- miesięczna lokata Hit Tygodnia 3,15 proc. (oprocentowanie stałe w skali roku)

  • 12- miesięczna lokata Hit Tygodnia 3,00 proc. (oprocentowanie stałe w skali roku)

 

Na każdej lokacie oferowanej w ramach akcji Hit Tygodnia można zdeponować od 1 tys. zł do 100 tys. zł. Jeden klient może co tydzień założyć dwa depozyty o różnych terminach zapadalności (posiadacze lokat w BOŚ Banku lub na platformie bossabank muszą zdeponować nowe środki).


STAŁA OFERTA

  • 10-dniowa EKOlokata 2,4 proc. (oprocentowanie stałe w skali roku)

  • 7-miesięczna EKOlokata 3,0 proc. (oprocentowanie stałe w skali roku)

Źródło: Bank Ochrony Środowiska

Getin Bank rozwija współpracę z sektorem samorządowym

Getin Bank systematycznie zwiększa swoje udziały w segmencie finansowania podmiotów samorządowych i instytucji publicznych. W październiku br. do grona Klientów Banku dołączył Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach.

 

Oferta Getin Banku została wybrana w drodze zapytania ofertowego, które rozstrzygnięto we wrześniu br.

 

Od listopada Getin Bank odpowiada także za obsługę finansową powiatu tczewskiego i 27 podległych mu jednostek organizacyjnych. Dla tego Klienta Bank prowadzi łącznie 170 rachunków podstawowych i pomocniczych. Umowa będzie obowiązywać przez cztery lata. Getin Bank został wybrany w drodze przetargu, który rozstrzygnięto w czerwcu br.

 

„Przedstawiciele sektora samorządowego to dla nas ważni Partnerzy. Stale rozwijamy ofertę usług dedykowanych dla tej grupy Klientów, wprowadzając rozwiązania finansowe i funkcjonalności obsługi dostosowane do ich potrzeb i wymagań. Realizowany przez nas model współpracy spełnia oczekiwania samorządów, co potwierdzają sukcesy Getin Banku w kolejnych przetargach” – mówi Mateusz Kazimierczak, Dyrektor Biura Klientów Kluczowych w Departamencie Sektora Publicznego.

 

Obecnie z usług Getin Banku korzysta już ponad 600 jednostek Sektora Publicznego, w tym ponad 200 gmin, miast i powiatów oraz 2 Urzędy Marszałkowskie. Wśród kluczowych Klientów znajdują się również m.in. Wojewódzkie Fundusze Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach  i Łodzi oraz liczne szpitale i spółki komunalne.

Źródło: Getin Noble Bank

"Świąteczna Siódemka"- promocyjne oprocentowanie w Banku Millennium

Okres świąteczny i noworoczny to czas wielu wydatków. Dzięki promocyjnemu oprocentowaniu Pożyczki Gotówkowej w Banku Millennium, można bez trudu sfinansować zaplanowane zakupy lub wymarzony, zimowy wyjazd.

W ramach obowiązującej do 31 stycznia 2015 r. promocji, oprocentowanie stałe Pożyczki Gotówkowej w Banku Millennium wynosi tylko 7% w skali roku.

 

Aby skorzystać z promocji, wystarczy wziąć ubezpieczoną pożyczkę w wysokości do 5000 zł na okres spłaty nie dłuższy niż 24 miesiące i regularnie przelewać wynagrodzenie na konto osobiste w Banku Millennium.

 

Pożyczka Gotówkowa w Banku Millennium zapewnia także:

– oszczędność czasu – decyzja o przyznaniu pożyczki następuje nawet w 15 minut, a pieniądze są wypłacane nawet w ciągu jednego dnia;

– możliwość elastycznego zarządzania budżetem domowym – Klient decyduje o dniu spłaty raty, a jej wysokość może dopasować do własnych możliwości;

– ochronę ubezpieczeniową – korzystając z szerokiego pakietu ubezpieczeń spłaty pożyczki, Klient uzyskuje ochronę dla siebie i rodziny.

 

Dodatkowo, dzięki Gwarancji Najniższego Oprocentowania, Klient zyskuje pewność, że zaciąga pożyczkę z najniższym dostępnym dla niego oprocentowaniem. Jeżeli w ciągu 30 dni od zawarcia umowy znajdzie niższe oprocentowanie pożyczki dla tej samej kwoty i okresu kredytowania oraz przedstawi otrzymaną ofertę na piśmie wraz z decyzją kredytową, Bank Millennium zwróci różnicę już zapłaconych odsetek oraz obniży oprocentowanie do poziomu, jaki Klientowi zaproponowano w innym banku.

Źródło: Bank Millennium

"BGŻ żywi Żaka", czyli studencie korzystaj ze smakowitych zniżek!

Rok szkolny i akademicki trwa w najlepsze, uczniowie siedzą nad książkami, studenci powrócili na uczelnie. Ale nie samą nauką żyje człowiek – musi się też odżywiać. A jak wiadomo student ma wiele zajęć i nie ma czasu na gotowanie. 

 

Zupka z proszku, krakersy czy paluszki nie wystarczą na długo. Dostrzegając również te bardziej przyziemne potrzeby studentów, Bank BGŻ przygotował specjalną promocję, w której do końca roku osoby pomiędzy 13. a 26. rokiem życia mogą skorzystać ze specjalnego pakietu rabatowego na ofertę  żywnościową, dołączonego do Konta Nr 1 Banku BGŻ.

 

Wystarczy do końca 2014 roku otworzyć taki rachunek z kartą płatniczą. Należy też dokonać poprawnej weryfikacji na stronie www.bgz.pl/żywiżaka, podać numer telefonu komórkowego, na który zostanie przesłany specjalny kod aktywacyjny oraz link do ściągnięcia aplikacji mobilnej. Po spełnieniu ww. warunków i złożeniu stosownego oświadczenia o wyrażeniu zgody na udział w promocji i akceptacji jej warunków, student uzyska szereg zniżek do sieci barów i restauracji w całej Polsce. Lista firm biorących udział w akcji zmienia się, ale wśród sieci restauracji znajdują się takie marki jak Burger King, Telepizza, Costa, Coffee Heaven, Berlin Donner Kebab, Foodpanda.pl, North Fish.

 

Atrakcyjne zniżki na posiłki to niewątpliwie duże udogodnienie, ale młodzież w tej promocji zyskuje przede wszystkim podstawowy produkt finansowy – tanie i wygodne Konto Nr 1. Jest to rozwiązanie konieczne, bez którego student nie otrzyma stypendium czy wynagrodzenia za pracę. Konto Nr 1 w Banku BGŻ daje też swobodny dostęp do gotówki. Posiadacze konta otrzymują do niego nowoczesną kartę płatniczą MasterCard z usługą PayPass z funkcją „Płać kartą i wypłacaj” oraz dostęp do bankowości mobilnej. Za darmo mogą wypłacać za jej pośrednictwem gotówkę ze wszystkich bankomatów w Polsce. Bank nie pobiera też opłat za obsługę karty ani za realizację krajowych przelewów internetowych w złotych.

Źródło: Bank BGŻ

PLUS BANK S.A. obniża oprocentowanie kredytów gotówkowych

Z dniem 19 listopada PLUS BANK S.A. wprowadza zmiany oferty standardowej kredytów gotówkowych dla klientów indywidualnych, polegające przede wszystkim na obniżeniu wysokości oprocentowania. Równocześnie Bank dokonał optymalizacji parametrów ww. oferty w zakresie:

  • ograniczenia ilości przedziałów kwotowych i czasowych, od których uzależnione jest oprocentowanie,

  • stosowania preferencji w zależności od profilu klienta,

  • wymiaru stawek prowizji za udzielenie kredytu.

Bank dokonał dodatkowo zmian parametrów będących obecnie w sprzedaży ofert specjalnych:

  • Kredyt Korzystny,

  • Kredyt na Urodziny,

  • Jesienna wyprzedaż gotówki.

Kredyty oferowane na warunkach promocji, przeznaczone są na sfinansowanie dowolnych potrzeb konsumpcyjnych i dedykowane są kolejno:

  • użytkownikom Programu Lojalnościowego „Paszport Korzyści” (Kredyt Korzystny),

  • osobom obchodzącym jubileusz swoich urodzin (Kredyt na Urodziny),

  • klientom deklarującym dyspozycję przelewu wynagrodzenia na rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w PlusBanku (Jesienna wyprzedaż gotówki).