Klienci Getin Banku płacą mobilnie w Biedronce

W niespełna dwa tygodnie prawie 1,9 tys. klientów Getin Banku zainstalowało na swoim smartfonie aplikację iKASA, umożliwiającą dokonywanie płatności mobilnych w sklepach sieci Biedronka. Zainteresowaniem cieszy się również promocja „Codzienne Zakupy”, w ramach której nowi klienci banku mogą uzyskać zwrot 10% wartości takich transakcji.

 

Od 21 października br. wszystkie osoby, które posiadają konto osobiste w Getin Banku mogą zapłacić mobilnie za zakupy w sklepach sieci Biedronka. W ten sposób Klienci dokonali ponad 2 000 transakcji w 831 sklepach w całej Polsce. 370 osób zainstalowało iKASA i powiązało ją ze swoim rachunkiem osobistym w Getin Banku już pierwszego dnia uruchomienia projektu. Średnia wartość transakcji dokonanych przez Klientów Getin Banku w sklepach sieci Biedronka za pomocą telefonu wynosi 39,57 zł.

W ramach współpracy z siecią sklepów Biedronka, Getin Bank przygotował specjalną promocję „Codzienne Zakupy”. Wszyscy nowi Klienci Banku, którzy zdecydują się na założenie Konta Słonecznego lub Getin UP otrzymają zwrot 10% wydatków za zakupy opłacone za pośrednictwem aplikacji mobilnej iKASA. Skorzystanie z oferty promocyjnej pozwala zaoszczędzić nawet 50 zł miesięcznie. Akcja „Codzienne Zakupy” potrwa do końca grudnia br.

 

Płatności mobilne można realizować bez limitów kwotowych, we wszystkich sklepach sieci Biedronka. Szczegółowe informacje i instrukcja obsługi są dostępne na stronie www.ikasa.com.pl

Źródło: Getin Noble Bank

Leave A Reply

Please enter your comment!
Please enter your name here

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.