Jeszcze więcej opcji transakcyjnych w bankowości mobilnej Banku Zachodniego WBK

Bank Zachodni WBK udostępnił swoim klientom nowe funkcjonalności w bankowości mobilnej. Teraz za pośrednictwem BZWBK24 mobile można wypłacić gotówkę z bankomatu bez karty, przelać pieniądze na numer telefonu, zapłacić rachunki skanując kod QR oraz wykonać przelew natychmiastowy – Express Elixir. Nowe funkcjonalności wdrożone zostały w aplikacjach oraz w lekkim serwisie transakcyjnym.

 

Bank wprowadził również zmiany w serwisie internetowym – poza udostępnieniem przelewów na komórkę i wypłat z bankomatu, stworzył zakładkę „Usługi Mobilne” pozwalającą na szybkie i wygodne zarządzanie m.in. limitami, odbiorcami oraz usługami dostępnymi w BZWBK24 mobile.

 

– Dzisiaj klienci korzystający z BZWBK24 mobile mają dostęp do szerokiej gamy usług przez aplikacje i lekki serwis transakcyjny. Wdrożenie kolejnych funkcjonalności w bankowości mobilnej, wykorzystujących unikalne możliwości techniczne smartfonów, bardzo podnosi użyteczność usług BZWBK24 mobile – powiedział Tomasz Niewiedział, dyrektor Obszaru Bankowości Mobilnej i Internetowej Banku Zachodniego WBK.

 

„Przelew na Komórkę” to usługa pozwalająca na wykonywanie przelewów obcych po podaniu jedynie numeru telefonu. Po akceptacji przelewu odbiorca zostanie poinformowany wiadomością SMS o transakcji oraz o tym, jak można taki przelew odebrać. Przelewy można wykonywać niezależnie od tego, czy odbiorca posiada rachunek w Banku Zachodnim WBK. W przypadku klientów innego banku lub nie posiadających rachunku bankowego utworzone zostanie konto pre-paid do realizacji tych przelewów.

 

Dzięki opcji „Wypłata z Bankomatu” klienci mogą dokonać wypłaty gotówki z bankomatu BZ WBK bez konieczności użycia karty płatniczej. Po wprowadzeniu kwoty i zaakceptowaniu transakcji klientowi zostanie przekazany numer, który należy wprowadzić w bankomacie, aby otrzymać środki ze swojego konta. Transakcja w bankomacie potwierdzana jest za pomocą czterech ostatnich cyfr numeru rachunku.

 

Kolejnym rozwiązaniem wdrożonym w bankowości mobilnej jest możliwość opłacania rachunków poprzez zeskanowanie kodu QR. Wykonanie takiej płatności jest niezwykle proste. Po zalogowaniu się do aplikacji, przejściu do zakładki przelewy i wybraniu opcji „Skanuj i płać” wystarczy, korzystając z aparatu w telefonie, zeskanować kod QR widoczny na fakturze. Po udanym skanowaniu aplikacja automatycznie wypełni wszystkie informacje niezbędne do wykonania przelewu, a klient jedynie potwierdzi chęć jego wykonania.

– Dynamiczny rozwój bankowości mobilnej ma kluczowe znaczenie dla rozwoju bankowości elektronicznej w Banku Zachodnim WBK. Wierzymy, że to właśnie BZWBK24 mobile w najbliższej przyszłości stanie się dla naszych klientów podstawowym kanałem do kontaktu z Bankiem. Liczba klientów korzystających z naszych usług mobilnych przekracza już 175 tys. miesięcznie. Każdego dnia rośnie też liczba transakcji realizowanych w kanale mobilnym – przelewów, doładowań telefonów czy wypłat z bankomatu– dodaje Tomasz Niewiedział.

 

Przelewy na komórkę, wypłaty z bankomatu oraz przelewy Express Elixir dostępne są także
w pełnym serwisie internetowym BZWBK24.

 

Aplikacja mobilna Banku Zachodniego WBK dostępna jest na iOS, Android, Windows Phone, Blackberry oraz Symbian.

 

Więcej informacji na stronach www.mobile.bzwbk.pl

Źródło: BZ WBK

Leave A Reply

Please enter your comment!
Please enter your name here

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.