Strona głównaWiadomościING Bank Śląski wśród najlepiej ocenianych banków w Internecie

ING Bank Śląski wśród najlepiej ocenianych banków w Internecie

Śląski znalazł się wśród laureatów „Internetowego rankingu jakości obsługi w bankach  2013”.  Autorzy rankingu zbadali, które banki internauci najlepiej oceniają pod względem jakości obsługi.


Najwięcej pozytywnych opinii w Internecie o jakości obsługi klienta zostało opublikowanych na temat ING Banku Śląskiego. Analizie poddano opinie internautów na temat korzystania z placówek, internetowego systemu transakcyjnego, infolinii i bankowości mobilnej. W finalnym zestawieniu Bank uplasował się na 3 miejscu.

 

Ranking uwzględnia spontaniczne opinie internautów o 23 markach banków, opublikowane w okresie od 1 września 2012 roku do 31 sierpnia 2013 roku. Zestawienie zostało przygotowane przez firmy IRCenter, SentiOne oraz Napoleon.

Źródło: ING Bank Śląski

RELATED ARTICLES

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular