Strona główna Wiadomości eurobank ze złotą nagrodą Effie

eurobank ze złotą nagrodą Effie

eurobank ze złotą nagrodą Effie

eurobank otrzymał złotą statuetkę Effie Awards 2016 za kampanię „Wypożyczki”, która została przygotowana wraz z agencją GPD Assets i agencją Starcom.


Kampania „Wypożyczki” eurobanku została nominowana do nagrody Effie w kategorii bankowość.

Naszym celem było spełnienie oczekiwań klientów poprzez udostępnienie pożyczki gotówkowej opartej na wyjątkowo prostych i przejrzystych zasadach. „Wypożyczka” idealnie wpisuje się w strategię naszej marki, a stworzona kampania marketingowa odzwierciedla prostotę tego produktu – klient oddaje dokładnie tyle, ile pożyczył, ponosząc z góry określoną i niezmienną „opłatę za wypożyczenie” pieniędzy. Złota statuetka Effie, przyznana za efektywność tej kampanii, jest dla nas niezwykle cenna.– mówi Wojciech Humiński, wiceprezes zarządu eurobanku.

 

Celem konkursu Effie Awards jest wyłonienie i nagrodzenie najskuteczniejszych komunikacji marketingowych, których efektywność mierzona jest poprzez porównanie celów biznesowych postawionych przed kampanią z wynikami uzyskanymi po jej realizacji. Do tegorocznej, XVII edycji konkursu zgłoszono 194 projekty, z których nominowanych zostało 79. Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, a patronem głównym – Konfederacja Lewiatan. W tym roku przyznano 9 złotych statuetek.

 

„Wypożyczka” to oferta pożyczki gotówkowej skierowana przede wszystkim do klientów, którzy nie lubią niespodzianek – dzięki prostym zasadom klient już w momencie wyboru kwoty pożyczki i okresu kredytowania poznaje całkowitą i niezmienną „opłatę za wypożyczenie”, która nie ulegnie zmianie w trakcie regularnej spłaty. Pierwsza kampania „Wypożyczki” została wyemitowana w ubiegłym roku, a sam produkt pojawiał się systematycznie w kolejnych kreacjach reklamowych w 2016 r.

 

Tegoroczna nagroda Effie, przyznana 24 października br., jest czwartą w historii eurobanku. Po raz pierwszy w historii bank otrzymał złotą statuetkę Effie. Wcześniejsze nagrody to: srebrne Effie w 2009 r. w kategorii long term za „kredyt dla emerytów”, brązowe w 2008 r. za kampanię „Znani” oraz srebrne w 2004 r. za kampanię wprowadzającą bank na rynek.

Źródło: Euro Bank

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.