Strona główna Wiadomości Eurobank zaczyna kampanię dla konta z dostępem przez telefon

Eurobank zaczyna kampanię dla konta z dostępem przez telefon

Eurobank zaczyna kampanię dla konta z dostępem przez telefon

Od najbliższego poniedziałku rozpocznie się emisja spotów promujących bankowość mobilną eurobanku – „konto z dostępem przez telefon”. eurobank kontynuuje tym samym kampanię z udziałem Piotra Adamczyka promującą konta osobiste i ich funkcjonalności: przelewy ekspresowe oraz bankowość mobilną.


Dwa nowe spoty (30- i 15-sektundowy) utrzymane są w tym samym stylu – oszczędne w formie, a przy tym lekkie i zabawne. Ich bohaterem, oprócz Piotra Adamczyka, są również nowe i dotąd nie promowane możliwości konta eurobanku.

 

Pierwszy spot „gdzie chcesz być” pokazuje, w jak wielu miejscach można korzystać z bankowości mobilnej eurobanku, między innymi w egzotycznych Indiach, szukając w upalny dzień ochłody na basenie, czy balansując na linie rozpiętej wśród górskich szczytów. Dzięki umieszczeniu Piotra Adamczyka w abstrakcyjnych sceneriach i sytuacjach, reklama nabiera lekkości i żartobliwego charakteru. Dodatkowo spot informuje o funkcji widgetu dostępnej dla systemu Android, dzięki której na pulpicie smartfona „widzisz cały czas stan konta bez logowania”.

 

W drugim spocie „dostęp do konta masz zawsze przy sobie” Piotr Adamczyk próbuje odtworzyć sobie w pamięci „ścieżkę dostępu do swojego konta”. Wylicza na głos: konto w banku, bank w telefonie, telefon w kieszeni, kieszeń w spodniach I w tym momencie orientuje się, że telefon został w kieszeni spodni, które właśnie piorą się w pralce.

Emisję spotów będzie wspierała bardzo silna komunikacja w Internecie. Obejmuje ona duże wizerunkowe formaty na najpopularniejszych portalach zasięgowych, kampanię video, kampanię kontekstową na stronach porównywarek cenowych oraz kampanię mobilną targetowaną na urządzenia mobilne. Powstaje też krótki film instruktażowy, który będzie zawierał więcej praktycznych informacji o bankowości mobilnej eurobanku.

 


Metryczka

Klient: eurobank

Agencja: Brasil

Branża: finanse

Typ kampanii: wizerunkowa

Termin: wrzesień 2013

Dom mediowy: Starcom

Dom produkcyjny: Propeller Film

Manager projektu: Agnieszka Szarek, Delfina Kaczałko

Art director: Michał Kubik

Copywriter: Łukasz Stachniak, Jan Kleyff

Account: Magdalena Szewczuk

Scenariusz: Michał Kubik, Łukasz Stachniak

Reżyseria: Marcin Serafin

Zdjęcia: Sebastian Miklaszewski

Montaż: Marek Skorupski

Muzyka: nd.

Źródło: Euro Bank

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.