Strona główna Wiadomości Citi Handlowy otwiera kolejną placówkę Smart, pierwszą w Warszawie

Citi Handlowy otwiera kolejną placówkę Smart, pierwszą w Warszawie

Citi Handlowy otwiera kolejną placówkę Smart, pierwszą w Warszawie

9 grudnia Citi Handlowy zaprezentował nową placówkę typu Smart w Galerii Mokotów w Warszawie. To kolejna po Katowicach nowoczesna placówka, która wpisuje się w strategię budowy Bankowego Ekosystemu Smart.  Pierwszy oddział uruchomiono we wrześniu. Do końca 2014 r. w ramach sieci Citi Handlowy działać ma 25 placówek Smart. Każda placówka ma być zindywidualizowana, z ofertą przygotowaną specjalnie pod kątem potrzeb danego rynku.

Zgodnie z zapowiedziami budujemy Bankowy Ekosystem Smart. Warszawa to kolejne po Katowicach miasto, gdzie powstaje nowoczesna placówka typu Smart. Po Warszawie wkrótce do sieci Smart dołączą placówki w Poznaniu i Wrocławiu. Do końca 2014 r. ma powstać ich w sumie 25. –  mówi prezes Citi Handlowy, Sławomir S. Sikora.

Oddziały Smart stanowią kluczowy element bankowości przyszłości w Citi Handlowy. Mam nadzieję, że także i tutaj będziemy pobijali swoje rekordy w szybkim realizowaniu zleceń klientów. Dzisiaj w Katowicach średni czas otwarcia konta to 13 minut, rekordowy – 7 minut. To standard, który chcemy osiągnąć w ramach całej sieci Smart. Smart to nowoczesne, szybkie procesy, ale także zindywidualizowana oferta. Pod kątem klientów Galerii Mokotów przygotowaliśmy specjalne oferty naszych produktów, ale także wspólnie z partnerami sieci sklepów obecnych w Galerii Mokotów będziemy klientom placówek Smart oferować wyjątkowe rabaty. I tak np. klienci otrzymają nawet 20 proc. w rabatu w Max Mara, Marella czy Duka czy też kartę kredytową na specjalnych warunkach. – Brendan Carney, wiceprezes Citi Handlowy odpowiedzialny za bankowość detaliczną Citi Handlowy.

Kolejna placówka Smart powstała w Galerii Mokotów, bo zgodnie z badaniami Citi Handlowy to jeden z tzw. „hot spot” w Warszawie, czyli miejsc, w którym klienci banku realizują najwięcej potrzeb finansowych. To konsekwentna realizacja zapoczątkowanej jeszcze w 2010 r. obecności bank w miejscach aktywności naszych klientów.

Cały oddział został tak zaprojektowany, aby ułatwić i zachęcić klientów do korzystania z bankowości internetowej oraz mobilnej i jednocześnie  budować z nimi relacje. W oddziale można więc samodzielnie zlecić przelew, sprawdzić saldo, opłacić rachunki. Samodzielnie można też zaktualizować swoje dane osobowe, wypełnić wniosek o nowy produkt. To wszystko korzystając z nowoczesnych i intuicyjnych tabletów oraz ekranów dotykowych. Rolą doradcy jest natomiast skupienie się na precyzyjnym zidentyfikowaniu potrzeb bankowych klienta. Doradcy Smart oddziału mają wiedzę na temat każdego z oferowanych przez bank produktów. Dzięki temu zapoznają klienta z kompleksową ofertą i proponują odpowiadające jego oczekiwaniom rozwiązania. Oddział ma służyć nie tylko do realizacji operacji transakcyjnych, ale także do rozmowy o produktach i ofertach banku. W oddziale Smart w Galerii Mokotów nie ma tradycyjnych stanowisk kasjerskich, czy też stref zarezerwowanych dla pracowników.

Do wejścia do oddziału zachęcać ma wielkoformatowy ekran, widoczny z alei Galerii, gdzie wyświetlane są aktualne promocje i informacje rynkowe, jak np. kursy walut, notowania giełdowe, filmy promocyjne czy informacje na temat pogody. W dalszej części oddziału klienci mogą skorzystać z ekranów dotykowych, na których znajdują się szczegółowe informacje o poszukiwanych produktach. Tutaj też mogą skalkulować, ile będzie ich kosztował wybrany produkt czy też porównać ofertę kart kredytowych, by wybrać taką, która najlepiej wpisze się w ich styl życia. W centrum placówki znajduje się stół z tabletami. To tutaj klienci mogą z doradcami porozmawiać na temat swoich bankowych spraw. Tutaj też mogą zalogować się do bankowości internetowej, zrealizować przelew czy wydrukować wyciąg. Obraz na tabletach widoczny jest tylko dla dwóch osób – klienta i doradcy – siedzących przy stole. To także miejsce, gdzie klienci mogą sfinalizować swoją umowę z bankiem – wypełnić wniosek, dane osobowe i na końcu podpisać umowę. Na końcu oddziału klienci mają do swojej dyspozycji tzw. „prywatne pokoje”, gdzie mogą porozmawiać o swoich poważniejszych sprawach bankowych np. inwestycjach lub tez porozmawiać na temat zakupu pożyczki gotówkowej. Ze specjalistami klienci z pokoi tych mogą porozmawiać poprzez specjalne video połączenie. Dzięki temu wchodząc do placówki klienci mają do swojej dyspozycji nie tylko doradców oddziału, ale także specjalistów Citi Handlowy z całej Polski.

Źródło: Citi Handlowy

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.