Strona głównaWiadomościCiti Handlowy na podium rankingu Złoty Bankier

Citi Handlowy na podium rankingu Złoty Bankier

Karta Citi Simplicity otrzymała nagrodę Złotego Bankiera w kategorii produktowej – najlepsza karta kredytowa. W 7 edycji rankingu na podium znalazły się również pożyczka gotówkowa i kredyt hipoteczny zajmując trzecie miejsce w swoich kategoriach.

Nagrodę Zloty Bankier dla karty kredytowej Citi Simplicity przyjmujemy jako dowód uznania dla samego produktu, ale również potwierdzenie silnej pozycji Citi Handlowy w gronie liderów kart kredytowych. Karta Citi Simplicity od momentu wprowadzenia w 2015 cieszy się zaufaniem klientów, którzy docenili i stale doceniają proste i jasne zasady produktu. Cieszymy się, że funkcjonalności i koncepcja karty zyskała wyróżnienie również w oczach ekspertów. To dla nas ważne potwierdzenie prowadzonej przez bank strategii rozwoju oraz roli w wyznaczaniu rynkowych trendów – podkreśla Anshul Sabherwal, Szef Pionu Niezabezpieczonych Produktów Kredytowych, Citi Handlowy.

Citi Simplicity to karta prostych i przejrzystych zasad debiutująca w 2015 roku. Kartę z prostymi i przejrzystymi zasadami charakteryzuje brak opłaty rocznej za jej używanie bez względu na wysokość miesięcznych wydatków. Kolejne cechy to brak opłat za powiadomienia CitiAlerts, do 56 dni nieoprocentowanego kredytu, darmowe karty dodatkowe i naklejka zbliżeniowa za 0 zł. Dodatkowo posiadacze Karty Kredytowej Citi Simplicity mogą oszczędzać z największym w Polsce Programem Rabatowym dla Kart Płatniczych i uzyskiwać zniżki na zakupy w niemal 4800 punktów usługowo-handlowych w całej Polsce. Maksymalny limit na karcie wynosi 100 tysięcy złotych.

Zloty Bankier to największy ranking obejmujący takie kategorie jak poziom obsługi bankowej, jakości produktów, komunikacji reklamowej i w social media oraz społecznego zaangażowania. Nagrody dla najlepszych banków posiadających w swojej ofercie produkty: konto osobiste, karta kredytowa, kredyt gotówkowy i kredyt hipoteczny, zostały przyznane przez ekspertów Bankier.pl, Pulsu Biznesu i PRNews.pl na podstawie trwającej przez 3 miesiące analizy 220 ankiet nadesłanych przez 22 banki.

Źródło: Citi Handlowy

RELATED ARTICLES

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular