Strona główna Wiadomości BNP Paribas Bank promuje nowy kredyt dla firm

BNP Paribas Bank promuje nowy kredyt dla firm

BNP Paribas Bank promuje nowy kredyt dla firm

BNP Paribas Bank Polska proponuje atrakcyjny kredyt gotówkowy dla mikroprzedsiębiorców. Rozpoczynająca się kampania reklamowa produktu, przygotowanego specjalnie z myślą o potrzebach najmniejszych firm, skupi się na mediach branżowych adresowanych do poszczególnych grup zawodowych.

 

Nowy kredyt nieodnawialny dla firm przeznaczony jest na finansowanie działalności przedsiębiorstwa, rozwoju i inwestycji. Pożyczka dostępna jest w wysokości nawet do 500 tys. zł, przy stałym oprocentowaniu 4,99 proc. i z gwarancją niezmienności wysokości raty w całym okresie kredytowania. Decyzja kredytowa podejmowana jest już w 24 godziny, a finansowanie uruchamiane jest od razu w całej kwocie na rachunku bieżącym. Spłata kredytu odbywa się w równych ratach kapitałowo-odsetkowych i jest realizowana automatycznie z rachunku bieżącego firmy. Niewątpliwą zaletą kredytu jest brak konieczności rozliczania się z faktur. Produkt dostępny jest dla podmiotów prowadzących działalność co najmniej 24 miesiące i specjalistów wykonujących wolny zawód przez co najmniej 12 miesięcy.

 

– Nasza najnowsza propozycja dla mikroprzedsiębiorstw zaledwie kilka dni po wprowadzeniu do oferty znalazła się na szczycie rankingu kredytów gotówkowych dla firm TotalMoney.pl – mówi Piotr Makowski, dyrektor ds. Zarządzania Segmentem Klientów SME i Mikro w BNP Paribas Banku. – Segment mikro-, małych i średnich firm stanowi bardzo ważną gałąź gospodarki i potrzebuje konkurencyjnych rozwiązań, które trafiają w ich specyficzne potrzeby. Widzimy, że polscy mikroprzedsiębiorcy mają świetne pomysły i są w stanie zainwestować w rozwój swoich firm, potrzebują jednak zrozumienia i wsparcia takich instytucji jak nasza. Chcemy być dla nich pierwszym wyborem – podkreśla Piotr Makowski.

 

– Tej jesieni nie damy o sobie zapomnieć – mówi Dorota Haller, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej, Korporacyjnej i PR w BNP Paribas Banku. – Na początku września rozpoczęliśmy kampanię kredytów dla klientów indywidualnych, a dziś ruszamy z działaniami marketingowymi promującymi kredyt dla firm. Precyzyjnie targetujemy komunikację skierowaną do wyselekcjonowanych grup zawodowych, takich jak lekarze, księgowi, farmaceuci czy radcy prawni. Będziemy widoczni w mediach branżowych, a także w prasie ogólnopolskiej – zaznacza Dorota Haller.

 

Ograniczone formalności przy zaciągnięciu kredytu oraz możliwość refinansowania kredytów udzielonych w innych walutach to odpowiedź BNP Paribas Banku na potrzeby niewielkich firm. Dodatkowo możliwe jest wykupienie ubezpieczenia na życie i poważne zachorowanie do wysokości kwoty kredytu, dzięki czemu w przypadku wystąpienia zdarzenia losowego objętego ubezpieczeniem kredyt zostanie spłacony przez Towarzystwo Ubezpieczeniowe na Życie Cardif Polska.

 

– Największą wartością, jaką bank może dać w dzisiejszych czasach swoim klientom jest minimum formalności, szybka decyzja, dobra cena i chęć zrozumienia biznesu klienta – chcemy aby te cechy nas wyróżniały – podsumowuje Piotr Makowski.

Źródło: BNP Paribas Bank Polska

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.