Strona głównaWiadomościBNP Paribas Bank ponownie zaprasza klientów do rozmowy o ich planach

BNP Paribas Bank ponownie zaprasza klientów do rozmowy o ich planach

1 września BNP Paribas Bank Polska SA ruszył z jesienną odsłoną kampanii „Porozmawiajmy o Twoich planach”, promującej kredyt gotówkowy i samochodowy na atrakcyjnych warunkach cenowych.

W jesiennej kampania reklamowej BNP Paribas Bank po raz kolejny w humorystyczny sposób podpowiada klientom, jak sfinansować różnorodne marzenia i plany. Od 1 września
w największych stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych pojawią się spoty reklamujące produkty kredytowe: kredyt gotówkowy i samochodowy. W tej odsłonie kampanii ponownie zobaczymy spot „Kuchnia”, który w przeprowadzonych przez bank badaniach okazał się ulubionym spotem widzów. Kredyt gotówkowy będzie promowany również spotem „Łazienka”, a kredyt samochodowy spotem „Złota rączka”. Nowym, atrakcyjnym działaniem wspierającym sprzedaż tego kredytu będzie obecność banku w programie motoryzacyjnym „Zakup kontrolowany” emitowanym na antenie TVN Turbo. W pięciu kolejnych odcinkach programu ekspert BNP Paribas Banku opowie o różnych aspektach kredytowania samochodu.

– Każda prowadzona przez nas kampania to kolejna rozmowa z naszymi obecnymi
i potencjalnymi klientami. Do tych dyskusji jesteśmy zawsze starannie przygotowani –
w ciekawej formie przekazujemy bogatą merytorycznie treść, czyli po prostu bardzo dobrą ofertę. Potwierdza to fakt, że jesteśmy „numerem 1” w sierpniowych rankingach portalu TotalMoney.pl – mówi Dorota Haller, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej, Korporacyjnej i PR w BNP Paribas Banku.

Kampania będzie obecna również w największych portalach internetowych, a działania promocyjne będą wspierane na portalu społecznościowym Facebook. Oprócz reklam w mediach ogólnopolskich i w internecie, bank tradycyjnie będzie reklamował swoje kredyty w placówkach.

W jesiennej kampanii bank promuje produkty kredytowe z obniżonym oprocentowaniem: kredyt gotówkowy oprocentowany na poziomie od 8,9 proc. oraz kredyt samochodowy
z oprocentowaniem od 6,9 proc.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media, kreację przygotowała agencja reklamowa Publicis, a za działania w Internecie odpowiada Sales&More.

Źródło: BNP Paribas Bank Polska

RELATED ARTICLES

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular