1 września BNP Paribas Bank Polska SA ruszył z jesienną odsłoną kampanii „Porozmawiajmy o Twoich planach”, promującej kredyt gotówkowy i samochodowy na atrakcyjnych warunkach cenowych.
W jesiennej kampania reklamowej BNP Paribas Bank po raz kolejny w humorystyczny sposób podpowiada klientom, jak sfinansować różnorodne marzenia i plany. Od 1 września
w największych stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych pojawią się spoty reklamujące produkty kredytowe: kredyt gotówkowy i samochodowy. W tej odsłonie kampanii ponownie zobaczymy spot „Kuchnia”, który w przeprowadzonych przez bank badaniach okazał się ulubionym spotem widzów. Kredyt gotówkowy będzie promowany również spotem „Łazienka”, a kredyt samochodowy spotem „Złota rączka”. Nowym, atrakcyjnym działaniem wspierającym sprzedaż tego kredytu będzie obecność banku w programie motoryzacyjnym „Zakup kontrolowany” emitowanym na antenie TVN Turbo. W pięciu kolejnych odcinkach programu ekspert BNP Paribas Banku opowie o różnych aspektach kredytowania samochodu.
– Każda prowadzona przez nas kampania to kolejna rozmowa z naszymi obecnymi
i potencjalnymi klientami. Do tych dyskusji jesteśmy zawsze starannie przygotowani –
w ciekawej formie przekazujemy bogatą merytorycznie treść, czyli po prostu bardzo dobrą ofertę. Potwierdza to fakt, że jesteśmy „numerem 1” w sierpniowych rankingach portalu TotalMoney.pl – mówi Dorota Haller, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej, Korporacyjnej i PR w BNP Paribas Banku.
Kampania będzie obecna również w największych portalach internetowych, a działania promocyjne będą wspierane na portalu społecznościowym Facebook. Oprócz reklam w mediach ogólnopolskich i w internecie, bank tradycyjnie będzie reklamował swoje kredyty w placówkach.
W jesiennej kampanii bank promuje produkty kredytowe z obniżonym oprocentowaniem: kredyt gotówkowy oprocentowany na poziomie od 8,9 proc. oraz kredyt samochodowy
z oprocentowaniem od 6,9 proc.
Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media, kreację przygotowała agencja reklamowa Publicis, a za działania w Internecie odpowiada Sales&More.
Źródło: BNP Paribas Bank Polska