BGŻOptima dostosowuje stronę internetową do oczekiwań klientów

 Właśnie ruszyła w nowej odsłonie strona internetowa BGŻOptima. Pod adresem bgzoptima.pl można zobaczyć zmienioną kolorystykę, poznać nowy sposób nawigacji, który pozwala na szybszy dostęp do informacji o produktach banku. Wprowadzone zmiany to efekt obszernego badania satysfakcji, przeprowadzonego wśród klientów BGŻOptima, które już wcześniej zaowocowało między innymi wprowadzeniem autoryzacji kodem SMS.

 

– Tworząc nową stronę postawiliśmy przede wszystkim na prostotę i przejrzystość – mówi Karolina Sudwoj-Nogalska, dyrektor Departamentu Marketingu Banku BGŻOptima. – Zależało nam na tym, aby nasi klienci w łatwy i szybki sposób mogli znajdować informacje na temat naszych produktów. Dlatego zadbaliśmy o to, aby już ze strony głównej można było wybrać odpowiednią kategorię produktów, o której chcielibyśmy dowiedzieć się więcej.

 

Pierwszą, najbardziej widoczną zmianą jest nowa kolorystyka – Bank BGŻOptima zrezygnował z jasnych kolorów na rzecz odcieni czerni i szarości. Wprowadzone kolory: niebieski, pomarańczowy oraz czerwony, są przypisane do poszczególnych sekcji produktów – kont oszczędnościowych, lokat oraz funduszy inwestycyjnych. Klienci banku będą mogli korzystać z dwóch dostępnych form nawigacji – tradycyjnego menu pionowego oraz horyzontalnego, które staje się coraz popularniejszym rozwiązaniem w sieci.

 

Zmianie uległa również ergonomia strony – dostęp do poszczególnych sekcji jest łatwiejszy i możliwy do uzyskania z wielu poziomów. W ten sposób w dowolnym momencie można przenieść się do interesującej kategorii, poznać szczegóły oferty oraz porównać ze sobą różne produkty.

Źródło: BGŻOptima

Leave A Reply

Please enter your comment!
Please enter your name here

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.