Strona głównaWiadomościBGŻ BNP Paribas - XV miejsce w rankingu Złoty Bankier

BGŻ BNP Paribas – XV miejsce w rankingu Złoty Bankier [Uzasadnienie]

W rankingach jakości minionych lat zarówno Bank BGŻ, jak i BNP Paribas Bank zajmowały miejsca poza pierwszą dziesiątką. Fuzja obu banków niewiele zmieniła. W tegorocznym rankingu jakości połączony bank zajmuje 3. pozycję od końca. Zebrał 45,40 proc. pkt. na 100 możliwych.

 

BGŻ BNP Paribas ma przed sobie jeszcze trochę pracy i nie jest to bynajmniej tylko połącznie systemów informatycznych. Tajemniczy klienci nie mieli co prawda większych zastrzeżeń do procesu obsługi, ale brakowało też wyraźnie pozytywnych opinii. Bank w każdej kategorii wypada przeciętnie. Wyjątek stanowią kanały elektroniczne, a właściwie jeden z dwóch, czyli mobile. Specjaliści docenili aplikację (wniesioną w wianie przez BNP), co w kategorii ergonomia pozwoliło bankowi zająć 14. miejsce. Serwis internetowy wymaga na pewno generalnego remontu. Podobnie jest z siecią oddziałów, które odstają od rynkowego standardu. Dotyczy to również pracowników banku, którzy słabo wypadają przede wszystkim w głównej podkategorii, ważącej najwięcej w badaniu, czyli nawiązaniu relacji i przeprowadzeniu rozmowy sprzedażowej z klientem. Noty słabsze od BGŻ BNP Paribas zebrały tylko dwa banki.

 

Plusy: Doradca nie był nachalny, sprawiał wrażenie niezwykle sympatycznej osoby, ponadto był kompetentny i rzeczowy. Obsługa bardzo poprawna, w miłej atmosferze, pracownik dołożył wszelkich starań, by późniejsze korzystanie z konta przebiegało bez problemów, przekonując do konta, podawał przykłady z życia. Pracownik nie przeprowadził analizy potrzeb, zaprezentował konto, nie był nachalny, ale mimo to wizyta była bardzo przyjemna. Był bardzo miły, wzbudził moje zaufanie, rozmawiałam z nim jak z dobrym znajomym.

 

Minusy: Brak zainteresowania klientem, długie oczekiwanie w kolejce, brak badania potrzeb, brak dokładnej instrukcji obsługi do bankowości internetowej i mobilnej. Bank sprawiał wrażenie przestronnego i dużego, dziwne było to, że po moim wejściu do placówki w tym czasie obsługiwały tylko dwie osoby. Przeszkadza mi to, że w banku funkcjonującym pod jedną nazwą mówi się, że jestem w placówce exBNP i że mam koniecznie korzystać z bankowości exBNP i mogę otworzyć tylko konto, które jest dostępne w placówkach exBNP.

 

Ocena ergonomii: Wysoko oceniona aplikacja, bankowość internetowa bardzo przeciętnie, to chyba czas na zmiany.

 

Bankier.pl/Puls Biznesu

Źródło: Bank BGŻ BNP Paribas

RELATED ARTICLES

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular