Strona głównaWiadomościBanki Spółdzielcze w Polsce mówią jednym głosem

Banki Spółdzielcze w Polsce mówią jednym głosem

Po raz pierwszy w historii Banki Spółdzielcze w Polsce mówią jednym głosem. Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. oraz Spółdzielcza Grupa Bankowa S.A., które łącznie zrzeszają 571 banków spółdzielczych, przygotowały wspólną kampanię reklamową.

 

Od 9 września do 15 grudnia 2013 roku będziemy mogli zobaczyć w telewizji i usłyszeć w radio, jak dobry kredyt udziela się wszystkim w banku spółdzielczym. A udziela się śpiewająco!

 

Współpraca Grup BPS i SGB to powrót do dobrych praktyk sprzed kilku lat, kiedy zrzeszenia prowadziły już razem działania promocyjne. Teraz znów połączyły siły, by pokazać, że Banki Spółdzielcze są liczącym się segmentem rynku bankowości w Polsce. Wspólne pomysły, aktywności i budżety ułatwią budowanie pozytywnego wizerunku bankowości spółdzielczej
w środowiskach opiniotwórczych, mediach i wśród szerokiej opinii publicznej. Praca jest wdzięczna, bo Polacy dobrze rozpoznają i pozytywnie kojarzą usługi banków spółdzielczych. Ze względu na lokalny charakter banków spółdzielczych można liczyć w nich na indywidualne, ludzkie podejście, a decyzje podejmowane są szybko. Jednocześnie banki spółdzielcze należą do Bankowego Funduszu Gwarancyjnego i obejmują je te same regulacje prawne, co wszystkie inne banki.

 

Wspólna kampania Grupy BPS i Spółdzielczej Grupy Bankowej promuje przystępność kredytu w bankach spółdzielczych i pokazuje charakter bankowości spółdzielczej. W reklamie wykorzystano pomysł SGB – kredyt w bankach spółdzielczych udziela się tak łatwo, jak wpadająca w ucho melodia. Bohaterowie spotu kolejno podchwytują od siebie i radośnie gwiżdżą na tę samą nutę. Są to zadowoleni klienci banku spółdzielczego – osoby prywatne oraz mikro i mali przedsiębiorcy z polskiego miasteczka, gdzie żyją i pracują, ciesząc się z przyjaznych relacji z rodzimym bankiem spółdzielczym.

 

– W naszej reklamie promujemy kredyt w bankach spółdzielczych w całej Polsce. Oczywiście każdy bank spółdzielczy może oferować swoje rozwiązania, elastycznie dopasowane do potrzeb lokalnej społeczności-czy to klienta indywidualnego, czy małego lub średniego przedsiębiorcy – powiedziała Urszula Rożalska, dyrektor Departamentu Komunikacji w Banku BPS S.A., odpowiedzialna za projekt ze strony Grupy BPS.

 

– Dzięki połączeniu sił mamy wspólny mocny komunikat na temat banków spółdzielczych w Polsce. Połączyliśmy różne kompetencje i doświadczenia. Wykorzystaliśmy to, co najlepsze w naszych Zrzeszeniach, aby zrealizować ważny dla banków spółdzielczych cel, nie tylko wizerunkowy, ale też biznesowy – powiedziała Anna Marciniak, koordynująca projekt po stronie Zrzeszenia SGB.

 

– Zależało nam, żeby film oddał specyfikę banków spółdzielczych. Idealnie pokazuje, że są to przyjazne dla klienta instytucje finansowe, będące dobrym sąsiadem i wspierające rozwój lokalnej społeczności oraz przedsiębiorczości – podsumowały wspólnie Urszula Rożalska i Anna Marciniak.

 

Reklama telewizyjna została nakręcona 13 sierpnia 2013 roku na rynku jednego z pięknych polskich miast, gdzie na potrzeby spotu stworzono placówkę banku spółdzielczego. Spot zrealizowano, rzadko spotykaną w produkcjach reklamowych, techniką jednego ujęcia, tzw. mastershotu, rezygnując z typowych dla reklam cięć. Płynne prowadzenie kamery i brak montażu zostały zastosowane, by jak najlepiej pokazać przenoszenie się melodii pomiędzy poszczególnymi osobami. Wykorzystanie obiektywów anamorficznych podkreśla piękno i swojski klimat polskiego miasta.

 

Emisja spotu reklamowego w telewizji rozpoczyna się 9 września.

RELATED ARTICLES

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular