Strona główna Wiadomości Bank Pocztowy odpowiada na pytania z życia wzięte

Bank Pocztowy odpowiada na pytania z życia wzięte

Bank Pocztowy odpowiada na pytania z życia wzięte

We wtorek 15 października br. wystartowała nowa telewizyjna kampania reklamowa rachunków osobistych Banku Pocztowego. Jest to pierwsza tak duża akcja promocyjna po wprowadzonych we wrześniu zmianach w ofercie, zachęcających klientów do aktywnego korzystania z usług finansowych.

Wprowadzone we wrześniu 2013 r. zmiany w ofercie Banku Pocztowego mają na celu zachęcenie klientów do większej aktywności w korzystaniu z możliwości, jakie oferuje bank – dzięki temu zarówno prowadzenie konta, jak również korzystanie z karty płatniczej może pozostać bezpłatne.

Dużym wyróżnikiem oferty  Banku Pocztowego  pozostaje możliwość dokonywania w placówkach banku i Poczty Polskiej bezprowizyjnych opłat z konta za wszystkie comiesięczne rachunki – np. wodę, gaz, prąd, telefon.

Dodatkowo bank uruchomił trzy programy premiowe:

  • Lubię Pocztowy,
  • Zarabiam z Pocztowym,
  • Pocztowy 60+ dla posiadaczy Pocztowego Konta Nestor.

W nowej kampanii marketingowej bank koncentruje się na promowaniu podstawowych wyróżników Pocztowego Konta Standard oraz Pocztowego Konta Nestor.

Inspiracją dla stworzenia komunikacji stały się dla nas sytuacje  z życia wzięte – akcja obu spotów reklamowych dzieje się na poczcie i w aptece. Fabuła jest prosta i w tym tkwi jej siła, bo postawiliśmy na emocje i podkreślamy to, co istotnie wpływa na nasze decyzje zakupowe – relacje i kontakt z drugą osobą  oraz siłę rekomendacji. Dodaliśmy do wszystkiego szczyptę poczucia humoru – mówi Ewelina Sadowska-Pilc, dyrektor Departamentu Marketingu Banku Pocztowego.

W warstwie graficznej bank zastosował nową linię materiałów reklamowych, które zostały wprowadzone od 1 września br. poprzez ulotki i plakaty prezentowane w placówkach banku i Poczty Polskiej. Akcja spotu promującego Pocztowe Konto Standard rozgrywa się w jednej z nowych placówek Poczty Polskiej.

Spoty reklamowe będzie można oglądać w 3 turach:

  • w terminie 15 – 31 października 2013 r. – Pocztowe Konta Standard i Nestor,
  • w terminie 11 – 24 listopada 2013 r. – Pocztowe Konto Standard,
  • w terminie 25 – 30 listopada 2013 r. – Pocztowe Konto Nestor.

Spoty będą emitowane we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych (Grupa TVP, Grupa Polsat, Grupa TVN). Reklamę przygotowała agencja Arip Next, spoty wyreżyserował Łukasz Zadrzyński, a produkcję zorganizował dom produkcyjny Opus Film. Media zakupił dom mediowy Effective Media.

Źródło: Bank Pocztowy

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.