Bank BGŻOptima z nowym Dyrektorem Departamentu Marketingu

W połowie lipca stanowisko Dyrektora Departamentu Marketingu Banku BGŻOptima objął Radosław Kozłowski, który ostatnio był Zastępcą Dyrektora Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku BGŻ i pracował przy zmianie strategii komunikacji banku. Kozłowski zastąpił Karolinę Sudwoj-Nogalską.

 

Radosław Kozłowski ma blisko 10-letnie doświadczenie w marketingu instytucji finansowych. Wcześniej związany był z Polbankiem EFG, gdzie brał udział we wprowadzeniu tej instytucji na rynek, współtworząc m.in. platformę komunikacyjną wykorzystującą udział Mistrzyni Świata w biegach narciarskich Justyny Kowalczyk oraz wspomnianym bankiem BGŻ, gdzie współtworzył między innymi aktualną platformę komunikacyjną banku. Ukończył na Uniwersytecie Warszawskim Filologię Polską o specjalności filologia dla mediów.

W Banku BGŻOptima Radosław Kozłowski odpowiadać będzie za koordynację kompleksowych działań z zakresu komunikacji marketingowej oraz public relations.

 

– BGŻOptima to bank z ogromnym potencjałem komunikacyjnym oraz wizerunkiem nowoczesnego i dynamicznego banku wyspecjalizowanego w produktach oszczędnościowych oraz inwestycyjnych. Moją ambicją jest utrwalanie tego pozycjonowania, przy jednoczesnym znacznym zwiększeniu znajomości marki banku. Mam nadzieję, że już wkrótce będzie można zobaczyć pierwsze efekty tego podejścia – mówi Radosław Kozłowski.

 

– Cieszę się, że do zespołu BGŻOptima dołączył Radek Kozłowski, którego znam dobrze z Banku BGŻ. Przed nami sporo nowych projektów, z których pierwsze mają ujrzeć światło dzienne już na jesieni, więc siła, zaangażowanie i ogromne doświadczenie Radka będą dla nas istotnym wzmocnieniem – dodaje Piotr Grzybczak, Dyrektor Zarządzający Banku BGŻOptima.

Źródło: BGŻOptima

Leave A Reply

Please enter your comment!
Please enter your name here

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.