Alior Sync, wirtualny oddział Alior Banku, zajął I miejsce w kategorii „Bank Internetowy” oraz III miejsce w kategorii „Bankowość Mobilna” w rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka” przygotowanym przez redakcję tygodnika „Newsweek” oraz firmę badawczą Millward Brown.
W tegorocznej, 12. już edycji rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka”, w kategorii „Bank
Internetowy” triumfował Alior Sync, który zdeklasował konkurentów we wszystkich obszarach oceny. Alior Sync wyprzedził inne banki w zakresie szybkości i efektywności procedur otwierania i zamykania konta, dokonywania podstawowych operacji bankowych, czy komunikacji z klientem. Najwięcej punktów Alior Sync zdobył za przyjazność, funkcjonalność i sprawność serwisu internetowego, a dodatkowe punkty otrzymał za innowacyjne usługi takie jak wirtualny oddział czy możliwość logowania za pomocą łączenia punktów, zamiast tradycyjnego loginu i hasła.
Alior Sync zajął także trzecie miejsce na podium w kategorii „Bankowość Mobilna”, w której oceniano przyjazność bankowych aplikacji mobilnych dla użytkownika, zwracając szczególną uwagę na łatwość nawigacji po serwisie, użyteczność oraz innowacyjność zastosowanych rozwiązań.
– Alior Bank po raz kolejny potwierdził najwyższą jakość produktów i usług, skierowanych zarówno do osób wybierających bankowość tradycyjną, jak i klientów korzystających z bankowości internetowej i mobilnej. Naszą wizytówką niezmiennie jest najwyższa jakość obsługi w połączeniu z innowacyjnymi usługami i produktami – powiedział Wojciech Sobieraj, Prezes Zarządu Alior Banku
Tegoroczny ranking „Przyjazny Bank Newsweeka”, największe ogólnopolskie badanie usług sektora bankowego, zostało przygotowane przez tygodnik „Newsweek Polska” wspólnie z pracownią badawczą Millward Brown. Badanie zostało oparte na metodzie Tajemniczego Klienta i obejmowało wizyty audytorów w 360 placówkach bankowych, należących do największych banków detalicznych oraz kontakt z bankami przez Internet i telefon.
Źródło: Alior Sync