Strona głównaWiadomości"Jestem Prosumentem". Outdoorowa kampania Fundacji Banku Ochrony Środowiska

"Jestem Prosumentem". Outdoorowa kampania Fundacji Banku Ochrony Środowiska

Startuje ogólnopolska kampania billboardowa Fundacji BOś, która potrwa

do 30 października. Nośniki z hasłem „Jestem Prosumentem” pojawią się
w 16 miastach wojewódzkich. Billboardy zaprojektował znany grafik –
Andrzej Pągowski. Za zakup mediów odpowiada Fundacja BOŚ, a działania PR prowadzi Grupa BRM.


„Jestem Prosumentem. Produkuję, konsumuję i sprzedaję energię” – takie hasło znajdziemy na billboardach w całej Polsce. Tym sposobem Fundacja Banku Ochrony Środowiska promuje Odnawialne Źródła Energii i wyjaśnia kim jest „Prosument”. Głównym celem działań reklamowych jest promocja ekologicznego projektu Fundacji „Postaw na słońce”, w ramach którego prowadzone będą szeroko zakrojone działania edukacyjne w zakresie Odnawialnych Źródeł Energii. – Z badania zrealizowanego na nasze zlecenie we wrześniu br. przez TNS Global wynika, że aż 98 proc. Polaków nie ma pojęcia co kryje się pod hasłem „Prosument”. Ich ogólna wiedza na temat Odnawialnych Źródeł Energii również pozostawia wiele do życzenia. Dlatego chcemy propagować wiedzę na temat bycia prosumentem, czyli producentem, konsumentem i sprzedawcą energii – podkreśla Andrzej Pietrucha, Prezes Fundacji BOŚ.

 

Równolegle z kampanią rusza ogólnopolski konkurs dla szkół, w którym może wziąć udział młodzież gimnazjalna i ponadgimnazjalna. Fundacja przygotowała tu dwa niezależne konkursy (badawczy i filmowy), w których pula nagród przekracza 60 tys. zł.

 

Poza kampanią outdoorową i konkursem dla szkół Fundacja BOŚ zrealizuje szereg działań edukacyjnych i informacyjnych: począwszy od audycji i konkursów radiowych, skończywszy na publikacjach w prasie ogólnopolskiej i regionalnej. Powstał także specjalny portal internetowy dedykowany projektowi www.postawnaslonce.pl.

 

Billboardy promujące hasło „Prosument” zaprojektował znany grafik Andrzej Pągowski, zakupu mediów dokonała Fundacja Banku Ochrony Środowiska, a za działania PR odpowiada Grupa BRM. Kampania współfinansowana jest ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

Źródło: Bank Ochrony Środowiska

RELATED ARTICLES

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular