Strona głównaWiadomościIdea Expert rusza na podbój rynku mikropośredników

Idea Expert rusza na podbój rynku mikropośredników

Idea Expert uruchamia pierwszy w Polsce serwis biznesowy online dla małych i mikro firm, działających w branży pośrednictwa finansowego. Na platformie, dostępnej pod adresem www.partnerzy.ideaexpert.pl, mikropośrednicy znajdą wiele narzędzi wspierających ich działalność.

 

Będą mogli m.in. założyć własną stronę internetową, pobrać dokumenty niezbędne do codziennej pracy oraz uczestniczyć w szkoleniach e-learningowych. Wraz z platformą Idea Expert uruchamia też program lojalnościowy, w ramach którego partnerzy będą mogli uzyskiwać za zgromadzone punkty np. potrzebne im do pracy materiały marketingowe. Platforma będzie dostępna na wszystkich rodzajach urządzeń mobilnych, dając pośrednikom możliwość korzystania z jej narzędzi zdalnie, np. podczas spotkań z klientami w terenie. Wszystko to w celu zapewnienia Idea Expert pozycji lidera w zakresie jakości współpracy z partnerami i dalszego rozwoju tej części biznesu pośrednika.


Docelowo serwis biznesowy Idea Expert ma być największą w Polsce platformą zrzeszającą społeczność mikropośredników – osób i firm prowadzących działalność w zakresie dystrybucji usług i produktów finansowych. Jak wynika z danych GUS w Polsce działa co najmniej 5 tys. firm pośrednictwa finansowego, a aż 86 proc. z nich zatrudnia nie więcej niż 9 osób. Co więcej, mikropośrednicy działają często w małych miejscowościach, gdzie brakuje oddziałów banków i innych instytucji finansowych. Wyniki badania Idea Expert przeprowadzonego na ponad 100 firmach tego typu z całej Polski pokazują, że co trzeci mały pośrednik działa w miejscowości do 50 tysięcy mieszkańców.

 

Chcemy być dla mikropośredników kluczowym partnerem w biznesie –mówi Paweł Lejk, prezes zarządu Idea Expert. – Poprzez nowy, dedykowany dla nich serwis pragniemy nie tylko wzmocnić współpracę z obecnymi partnerami, których dziś mamy ok. tysiąca, ale również pozyskać nowych, abyśmy mogli wspólnie rozwijać swój biznes. Dlatego obok bardzo konkurencyjnego systemu wynagradzania naszych partnerów, teraz oferujemy im również nowoczesne narzędzia niezbędne do pracy i ograniczające koszty ich działalności, przydatne zwłaszcza w pierwszych latach funkcjonowania firmy –dodaje Paweł Lejk.

 

Z przeprowadzonego przez Idea Expert wśród mikropośredników badania wynika, że choć promowanie biznesu poprzez firmową stronę internetową jest jedną z najczęściej wykorzystywanych form komunikacji z klientami, to ciągle prawie 50 proc. małych firm jej nie posiada.Korzystając z platformy Idea Expert każdy partner będzie mógł taką spersonalizowaną witrynę www założyć w ciągu kilku minut, korzystając z gotowych komponentów.

 

Sercem serwisu Idea Expert dla partnerów jest obszerny dział służący poszerzaniu wiedzy. Obok sekcji informacyjnych pośrednicy znajdą tam moduł e-learningowy, prezentacje, wiadomości na temat sytuacji na rynku oraz raporty z badań przeprowadzanych przez Idea Expert. W przyszłości zamieszczane będą również materiały video. Każda aktywność na portalu, jak wypełnienie ankiety czy założenie strony internetowej będzie nagradzane punktami w programie lojalnościowym.

– Te z kolei będzie można wymienić na nagrody rzeczowe lub materiały marketingowe– mówi Paulina Werczyńska, dyrektor marketingu Idea Expert. – Regularnie przeprowadzane badania rynku mikropośredników pozwolą nam dogłębnie poznać opinie i potrzeby osób, z którymi współpracujemy, tak by na bieżąco dostosowywać nasze działania do ich potrzeb – uważa Paulina Werczyńska.

 

Punktami promowane będzie też korzystanie z części e-learningowej platformy i każdy poprawnie wypełniony test. Wszystko po to, by mikropośrednicy, współpracujący z Idea Expert byli specjalistami w swojej dziedzinie. – Chcemy by ciągle się dokształcali, a dzięki temu oferowali klientom najwyższy poziom usług –mówi Paweł Lejk. – Serwis będzie się rozwijał. Już niedługo planujemy wdrożenie kalkulatorów i porównywarek produktów. W programie lojalnościowym mają też pojawić się rozwiązania grywalizacyjne –dodaje prezes Idea Expert.

 

Dla szerokiego grona użytkowników Internetu dostępna będzie tylko podstawowa wersja strony, na której znajdować się będą informacje branżowe i raporty z badań. Aby skorzystać z pełnych możliwości platformy Idea Expert należy wcześniej zostać partnerem firmy.

 

Zainteresowani przedsiębiorcy mogą się rejestrować poprzez formularz kontaktowy na stronie www.partnerzy.ideaexpert.pl.

Źródło: Idea Bank

RELATED ARTICLES

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular