Strona głównaWiadomościBank BGŻ BNP Paribas ponownie w czołówce rankingu Newsweeka

Bank BGŻ BNP Paribas ponownie w czołówce rankingu Newsweeka

Bank BGŻ BNP Paribas* zajął 2. miejsce w kategorii głównej rankingu Przyjazny Bank Newsweeka – „Bank dla Kowalskiego”, a także 3. miejsce w kategorii „Banki w Internecie”.

– Jesteśmy znowu na podium! Cieszymy się, że w tegorocznej edycji rankingu tygodnika Newsweek, wskazującego najbardziej przyjazne instytucje na polskim rynku bankowym, nasz bank ponownie znalazł się wśród zwycięzców, tym razem zajmując 2. miejsce w kategorii głównej rankingu. Jest to dla nas szczególnie ważne wyróżnienie, ponieważ byliśmy oceniani w trakcie łączenia się Banku BGŻ z BNP Paribas Bankiem Polska. Pomimo procesu fuzji udało nam się utrzymać wysoką jakość obsługi, za co dziękuję szczególnie pracownikom oddziałów, którzy każdego dnia pracują z naszymi klientami – powiedział Francois Benaroya, wiceprezes Zarządu Banku BGŻ BNP Paribas.

Połączenie prawne Banku BGŻ z BNP Paribas Bankiem Polska nastąpiło 30 kwietnia 2015 roku. Pod koniec czerwca miał miejsce rebranding – klienci zobaczyli ponad 600 placówek w nowej odsłonie.

– Chciałbym pogratulować wszystkim pracownikom oddziałów, którzy swoim zaangażowaniem udowodnili, że nawet w czasie dużych zmian organizacyjnych, przez które przechodził nasz Bank, potrafią utrzymać jakość obsługi klienta na najwyższym poziomie i pokonać konkurencję – powiedział Tomasz Zyśko, dyrektor zarządzający Pionu Sprzedaży w Banku BGŻ BNP Paribas. W 2014 roku Bank BGŻ znalazł się na pierwszej pozycji w głównej kategorii „Bank dla Kowalskiego”. – Stawiamy na jakość obsługi. Nie zapominamy, że zawsze i wszędzie najważniejszy jest klient. To bardzo budujące, że rynek docenia naszą pracę – dodaje Joanna Jabłońska-Białowąs, dyrektor Departamentu Zarządzania Jakością w Banku BGŻ BNP Paribas.

Ranking „Przyjazny Bank Newsweeka” jest najważniejszym rankingiem banków detalicznych w Polsce.

Ranking przygotowany został przez tygodnik Newsweek, we współpracy z firmą badawczą Millward Brown. Audytorzy, którzy wcielili się w rolę Tajemniczych Klientów, od maja do lipca 2015 roku odwiedzili ponad 300 placówek bankowych w całej Polsce, a także kontaktowali się z bankami przez Internet i telefon.

 Banki oceniano w czterech kategoriach: „Bank dla Kowalskiego”, „Banki w Internecie”, „Bankowość hipoteczna” oraz „Bankowość Mobilna”. O pozycji banku w danej kategorii decydowała suma ocen audytorów.

* Dotyczy badań przeprowadzonych w maju i czerwcu w placówkach dawnego BGŻ

Źródło: Bank BGŻ BNP Paribas

RELATED ARTICLES

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular